Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Vi reiser til Frederikshavn i dag. Det nye badehotellet "The Reef"
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Late meg på sofaen og sende barna i barnehagen Du da?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Skal ingenting.. minsta skal i bhg, og eldsten skal i korte dager i SFO (Han hadde valget med å være hjemme, men ville heller være litt på SFO med kompiser) Så jeg skal jobbe med skoleoppgaven og ellers ta d mer ro..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Huff så slem du er. Lan no minsten få kortere dager å da vel.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Vi skal på hyttetur i helgen og blir til onsdag.. Torsdagen skal lilleknott opperere mandlene, så blir litt avkortet ferie, men greit å få det unnagjort;)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Siden jeg ikke er lærer, blir det dessverre ingen høstferie. Ingen juleferie eller påskeferie heller, for den saks skyld.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Vi skal bare være hjemme, jeg har startet barselpermisjon, mannen er lærer og har fri og tulla har fi fra skolen. Skal bare kose oss og gjøre siste rest klart til nye baby som kommer om 2 uker
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 hehe, hun tar fri de siste to dagene i uken, og er bare 4 timer ellers.. etter eget ønske Skulle hatt henne hjemme jeg, men siden de selv velger å være med vennene sine i skole/bhg så trenger jeg ikke protestere så veldig Hun er 5 år, så vet hva hun selv vil
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Venter valper så full rydding og ordning i forhold til det Ungen er hos besteforeldrene på ferie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå