Full house Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Store: Håndklær (Som jeg aldri får nok av) Gode såper Lys! Elsker å få fine lys til jul! Ulvangsokker (Som jeg aldri tar meg råd til å unne meg selv) Sengeklær Små: Ulvangsokker og ullundertøy Lego Bøker Bygg videre folkens?
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Tenker du på hva mere DU kan ønske deg? Eller hva DU kan kjøpe til ANDRE store og små...? hehe, jeg er blond, sorry!
Full house Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2010 Hehe, begge deler? jg har en tendens til å gi bort ting jeg hadde blitt glad for selv. teit egentlig, for vi er jo forskjellige :-p Men liker praktiske ting jeg, ikke så mye dilldall. Kom med forslag til gaver til andre, du!
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Store: Alt av glass, boller o.l i Rosendahl. Rimelig serie som er tidløs og fin. Serviser, bestikk, glass hvis det er noe man samler på. Duker, lysestaker og andre pynteting Bøker DVD Klær Små: Brio togbanedeler Duplo CD/DVD Bøker Klær Akebrett (skal minsten få til jul) Ski Tegnesaker også stod det stille oppe i hodet mitt:)
Villa Perlesukker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Ullvangsokkene koster nå bare 29.- på G-sport )) Ikke meningen å kuppe tråden din jeg gir konfekt og annet godt til venner og familie
Full house Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2010 Gulesider, det var MENINGEN at du skulle kuppe tråden og komme med forslag :-D Bare fortsett!
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 For jeg er ikke glad i å få sengetøy og hådklær... vil kun ha ting som passer inn Men jeg ønsker meg; Deilige såper og "spa-sett" Fin sminke (venninnene mine vet hva jeg liker og kler, så det får jeg alltid =) ) Lys Bøker Og liker å kjøpe til andre; (venninner og tanter) God kaffe og skokolade Hjemmelagede karameller Lys og servietter Nye ting til hjemmet så til litt søstre og andre familiemedlemmer; bilder gavekort på ukeblader, kamille o.l bøker Treningsutstyr jeg vet de trenger ;P Gode viner diverse tekstilier (pyntepute til mamma og duk til bestemor og håndkle til onkel) mm til barn; lego spill bøker tegnesaker utkledningstøy dvd`er dukkemøbler utstyr til dukkelek (stellebord, bilstol o.l) Lykke til =)
3 tøffe og 1 prinsesse Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Små: -gavekort på tur i slalombakken, kino, svømmehall og da gjerne sammen med den/ de som gir bort gaven for det er ekstra stas. -klær (gjerne til de litt større) Store: - barnevakt!!
signe maten Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Vel, i år blir det hjemmelagede småting herifra! Konfekt, karameller og bakevarer til store. Pakket inn i linposer og lignende. Til de aller minste heklede conversetøfler. Til de bittelitt større småplagg, votter, luer og slikt. Jeg blir så mett av å kjøpe, kjøpe, kjøpe!! Det jeg ønsker meg aller mest til mitt barn er avlagte bøker/leker som allikevel ligger på loftet hos andre. Evt kjøpt på loppis eller brukten Spørs om ønsket blir hørt, kanskje hvis jeg sier det igjen, og igjen og igjen Vi ønsker oss ikke noe - syns det er så teit å bytte lys og vin. Så vi inviterer heller venner til middag eller finner på noe annet sammen, det er jo mye koseligere og bedre anvendte penger!
signe maten Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Vel, i år blir det hjemmelagede småting herifra! Konfekt, karameller og bakevarer til store. Pakket inn i linposer og lignende. Til de aller minste heklede conversetøfler. Til de bittelitt større småplagg, votter, luer og slikt. Jeg blir så mett av å kjøpe, kjøpe, kjøpe!! Det jeg ønsker meg aller mest til mitt barn er avlagte bøker/leker som allikevel ligger på loftet hos andre. Evt kjøpt på loppis eller brukten Spørs om ønsket blir hørt, kanskje hvis jeg sier det igjen, og igjen og igjen Vi ønsker oss ikke noe - syns det er så teit å bytte lys og vin. Så vi inviterer heller venner til middag eller finner på noe annet sammen, det er jo mye koseligere og bedre anvendte penger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå