Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg føler ofte et sånt voldsomt sinne uten å vite hvorfor. Er rett og slett i svært dårlig humør veldig ofte og har vært slik siden jeg var tennåring. Jeg har ikke opplevd noe svært traumatisk som kan forklare min oppførsel, og har hatt en fin barndom. Det eneste jeg vet er at min mor har hatt lignende problemer. Jeg klarer rett og slett bare ikke å kontrollere sinnet mitt, og har ofte dårlig samvittighe pga dettet. Har to barn der elste er 2 1/2 år gammel, dette går ut over henne som får mye kjeft osv. Prøver å sjerpe meg hver dag men klarer det ikke. noen andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Hvis d gir KJEFTtil datteren din på 2,5 år mye, bør du vurdere å søke hjelp snarest. Hvis ikke håper jeg du overgir henne til et godt forteshjem. Du ødelegger barnet!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Snakk med fastlegen din ! Det kan være mange årsaker her, hovedsaken er vel at du får litt hjelp til å håndere det hele bedre, både for deg selv og de rundt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Den var vel litt drøy?!? Man ødelegger ikke et barn ved at det får kjeft... MEN dersom dette er noe som skjer hele tiden og ofte uten grunn kan barnet lett bli utrygt og usikkert. Men man gir ikke bort et barn til forsterhjem pga litt kjeft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå