Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Har aldri sendt blomster eler gitt blomster til en mann før, tenker overraske typen min som bor i utlandet med blomster/ballong på bursdagen? Litt too much?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg kjenner ikke kjæresten din, men min mener at å gi en mann blomster er veeeeldig bortkastet penger. (derfor kjøper jeg det i tillegg til gave, for da får jeg nyte de friske blomstene selv =) ) Jeg tror blomster er mer en jentegreie, men for all del, menn er forskjellige. Noen liker det, andre ikke
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Sender med en flaske champis og sjokolade også hehe
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 En rose i vase, ballong + konfekt ekse + kort + flaske sprudlende rose vin??? For mye??
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 hehe.... jepp, litt mye Har du jentekjæreste, så kanskje ikke Jeg regner med at du er sammen med en mann, hva med å spørre han rett ut hva han ønsker seg? Det er gjerne det enkleste med disse mannfolka våre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå