Gå til innhold

Jeg skal ned 4 kg på 2 uker, trenger tips!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å halvere mengden av mat som du spiser, og dessuten være mer fysisk aktiv.

Skrevet

tror du må begynne å beskymre deg, hjalp på en annen her inne :)

Skrevet

Du kan også amputere en legemsdel. Den ene armen, f.eks.

Skrevet

hahaha her er vi SERIØSE

Skrevet

eller ikke spise noe og bare trene, skal love deg at du går ned 10kg på 2uker, det er besvist

Skrevet

Ha sex med mannen din 5 ganger om dagen og 2 ganger om natta. Orker han ikke dette, går du til naboene og spør. De stiller helt sikkert opp for en dame i nød. Foreslår at du rir dem.

Skrevet

ja skulle til å anbefale det, fører en del annet med seg.....men kanskje verd det!!

Skrevet

Jeg gikk ned 3kg på 1uke med Cambridgekuren. Kjøpes på Helsekost.

Skrevet

Jeg gikk ned 3 kg på 5 dager. Spiste bare mye mindre enn ellers. Bare tull å kjøpe noen kur for å gå ned. Ren svindel og bortkasta penger.

Skrevet

Slankesuppa til sykehuset!

Jeg gikk ned 6 kg på en uke =)

Skrevet

Det er ikke anbefalt å gå ned mer enn 0,5 til 1 kg i uka... Og hvertfall ikke hvis du ønsker at kiloene skal holde seg av...

Skrevet

Hva skjer om to uker da?

Ikke noe hokus pokus å gå ned i vekt. Det som er vanskelig er å holde vekta stabil etetr at du har gått ned, det krever en livsstilsendring, ikke en 2-ukers kur....

Så om du ikke bryr deg om at du går opp i vekt igjen etter 2,5 uke så er trikset å spise mindre, sulte deg. Da går du ned.....men så går du opp igjen når du begynner å spise vanlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...