Twintipp og himmelblå Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 En liten blues sang fra meg:( Skulle egentlig reist til Paris med min nye kjæreste nå i ettermiddag. Eiffeltårnet, Euro Disney, shopping, kose kafeer etc. Sønnen min er med pappaen sin på ferie i 1 uke ( noe som i seg selv er en i overkant for meg følelsesmessig). Istedet er jeg syk som aldri før. Har grint meg fra sykehusinnleggelse to ganger nå. I går så det ut til at vi kanskje kunne reise allikevel, men da begynte jeg å kaste opp medisinene i går kveld. Har gledet meg så lenge, og ikke får vi tilbake pengene for reisen heller. Faen:(
Ugl@ Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Sikker på at dere ikke får igjen pengene? Sjekket reiseforsikringen feks? Fryktelig leit når sånt skjer, men får håpe dere heller får tatt en tur senere en gang. Skaff legeerklæring og sjekk om betingelsene reisen dere har bestilt. Vet om de som har blitt akutt syke rett før reise som har fått igjen noe av pengene i hvertfall. En gods bedrings klem herfra skal du få i hvertfall.
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Huff! God bedring! Følg Uglas råd! =) Vi har fått igjen penger med sykdom, måtte ikke dokumenteres en gang!
Gjest amandine Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 God bedring! Leste innlegget ditt i går og måtte bite meg i leppa for ikke å svare. Synes det er det eneste rette at du blir hjemme når du er så syk som du er. Hadde du hatt en liten forkjølelse eller noe var det en ting, men det har du ikke. Poenget med å grine seg fra sykehusinnleggelse skjønner jeg ikke? Du har et ansvar både for din egen del og ikke minst for sønnen din sin del for å gjøre det du kan for at han fortsatt skal ha en mamma med liv og helse i behold. Uansett hvor mye du prøver å innbille deg selv at du ikke er syk, så er du jo tydeligvis det! Jeg holdt selv på å ignorere meg rett i grava for et drøyt år siden, da mannen min omsider kjørte meg til legen og tvang meg inn(hadde jo ikke tid, jeg, dumme gåsa). Ikke lek med livet ditt, men ta det på alvor. Du er heldig og har mange rundt deg du er viktig for, og livet er ikke verdt å gamble med for en tur til Paris. (Selv om sistnevnte er min favorittby i hele verden). Paris har vært der i mange hundre år, og kommer til å finnes på samme plass en stund til. Ikke meningen å kjefte, men du må passe på deg selv! God bedring, kom deg under dyna! Eller en gang til til legen... Klem
Gjest amandine Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Fikk nesten litt dårlig samvittighet fordi jeg var så streng med deg.. Håper du har det bra og er i bedring! Og at du får en rolig og fin kose-kjæresteuke likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå