Gå til innhold

Kjeder du deg hjemme i svangerskapspermisjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg storkoser meg virkelig, nyter dagene og tiden jeg har med den lille. Har faste rutiner hvor vi leverer eldste gutt i barnehagen rundt kl. 9.00 og så går jeg en laaaang tur før jeg er hjemme igjen. Styrer og steller hjemme, leker og koser med babyen og treffer selvsagt av og til andre folk.

Men, jeg har en venninne (ikke veldig nær overhodet) som fikk baby noen uker etter meg og hun holder på å fly på veggen og ringer og MASER hver dag om vi ikke skal finne på noe hvertfall 4 ut av 5 ukedager. Alt fra babysang, babysvømming, babydans, trille tur, cafe, cafe cafe cafe.......

Jeg har pent prøvd å fortelle litt min situasjon, at jeg liker å ta det med ro, permisjonstiden flyr så inmari fort utansett. Men hun fortsetter å mase. Jeg treffer henne en gang i uka bare får å få unna litt mas da.

Føler meg sær, men det hører med til historien også at denne venninna har aldri vært spesielt hyggelig mot meg tidligere år.

Flere som har det som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storkoser meg i permisjon:) Har late dager med babyen, sover lenge om morgen, går turer, drikker kaffe med venninner, går tur i fjæra og ser på stormåsen (det synes hun er veldig artig), leker, rydder, nerder på nett, spiser (litt for mye) mat og er på babysvømming en gang i uka (må liksom gjøre noe fornuftig, hehe). Helt herlig:)

Eneste jeg savner er den helge-følelsen man hadde da man jobbet. Det å ha helg, fredag, fri og et avbrekk fra hverdagen. Luksusproblem:)

Skrevet

Jeg kjedet meg ikke når jeg gikk hjemme i fødselspermisjon. Jeg koste meg hjemme uten å ha noen store planer for dagen.

Jeg har mine hobbyer, så hadde jeg tid til overs så hadde jeg ikke problemer å fylle den med noe. Jeg er heller ikke så glad i å ha masse planer, farte hit og dit hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...