Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 1. besøk av selger med godt tilbud på fiberkabel- undertegner kontrakt og skal få telefon om montør 2. telefon fra "montøravtaler"- må være tilgjengelig HELE dagen! - avtaler dag 2.a sier opp parabolavtale som avtalt med selger 3. tar ut feriedag 4. montør ringer og sier han kommer om en time( kjempeflott men hadde jeg visst dette kunne jeg vært på jobb og bare tatt ut en time fri...) 4. montør kommer, kan ikke montere fra kassa han trodde, må ringe og avtale ny montering + sjekke nabo vedr graving 4a. sjekker nabo- alt ok selvfølgelig:-) 5.ringer - de aner ikke men skal ringe opp igjen 6. ringer 2 dager senere- de skal igjen ringe opp igjen 7.ringer 2 dager senere - de skal ringe opp igjen 8. ringer "bestiller" nr dagen etter- de er sure fordi det ikke er ny bestiling men får tilslutt snakke med noen som ikke vet men at jeg skal bli ringt tilbake fra "montøravtaler" 9. "montøravtaler" ringer to dager senere- avtaler ny dag- denne dagen kun "halve" jeg behøver være tilgjengelig 10. tar ut ny feriedag 11. ny montør kommer- kan ikke montere- må få nytt tilbud fordi det er for langt (?) (selger og tidligere montør sa ikke noe om dette). Det vil bli MYE dyrere dersom det er mulig..skal få nytt brev fra Canal Digetal med nytt tilbud !!.... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Gud så irriterende!!!!!! Føler med deg!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 takk ! har en mistanke om at "feriedagen" blir brukt her inne i regnværet i stedet for noe fornuftig...kan du gi et spark bak til å rydde kjelleren i det miste ??:-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Det er en grunn til at vi IKKE vil ha noe med dem å gjøre! Hadde dem før (de leverer kabel her). Fikk purring på purring på en regning vi HADDE betalt. Banken fakset kvittering hver gang. Etter andre gang ringte vi de opp i etterpå for å bekrefte at de denne gangen hadde mottatt kvittering, fikk til svar at de "godtok kun giro med orginalt stempel fra banken!" -Hvem i allverden betaler regninger over skranke????? Etter 6mnd "dialog" mellom dem, oss og banken gikk det hele til inkasso og de kuttet kabelen. Dama på inkasso selskapet brukte 1,5 min på å verifisere at "joda, denne regningen er betalt til første forfall!". Canal Digital responderte med å si at de skulle ha 2500kr for å koble oss til nettverket igjen!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 - er det mulig !! jeg bør ringe visat og betale for å få koblet til parabolpakken igjen da kanskje ?? hm.... er jo langt fra fornøyd med dem heller.... var jo derfor jeg gikk på tilbudet fra selgeren på døra.....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Hold deg unna canal digital!! Vi måtte betale i flere mnd på en pakke vi ikke hadde og som var dyrere.. Kanalene for pakken var der ikke men betale måtte vi! Gikk ikke ann å prate med noen i kundeservice. Fikk tilslutt beskjed om at dem kunne se at det hadde blitt gjort en slags feil, men hva viste dem ikke.. Vi kunne skrive skriftlig til canal digital og forklare saken for slike henvendelser tok dem ikke på kundeservice.. Vi byttet levrandør og betalte regningen for kanalpakken vi ikka hadde, bare fordi vi ikke orket å fortsette med det tullet, for man kom ingen vei!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Huffda! Og vi som forrige torsdag kobla inn vår nye dekoder fra canal digital! Men vet ikke om det er annerledes, for vi har kabel fra et lokalt firma, men kanaler fra canal digital.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 Hihi vi fikk vår hevn på canal digital... "Hovedkabelen" deres lå nemlig av en eller annen grunn inne i leiligheten vår (fant den når vi rev veggen på et soverrom). Noe de aldri har klarert hverken med oss eller tidligere eier. Mannen klippet hele ledningen :-P Etter et par timer kom en bil med to menn...Etter 1,5 dag kom en ganske sint mann og spurte om vi hadde klippet en kabel, "jada, det gikk en signalkabel gjennom soverommet mitt som ikke var i bruk her, så jeg fjernet den" sier min mann smilende (han viste utmerket godt hva han gjorde når han kuttet kabelen), -Litt dårlig samvittighet for at naboene mistet kabel en kveld, men godt fornøyd med at Canal Digital måtte bruke 4 dagsverk + utstyr på rette opp feilen.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Henger meg på i rekka som har hatt en haug med trøbbel med canal digital. Her påsto de gang på gang at jeg hadde avtalegiro. Det hadde jeg ikke, og banken bekreftet det, men de nektet å sende meg regning på mail eller i posten, fordi i følge dem sendte de avtalegiro. Etter et par mnd med telefoner og mailer for å få lov til å betale fikk jeg plutselig inkasso. Betalte selvfølgelig, ringte dem på nytt og ba om å få regning for å slippe inkasso, men det klarte de ikke å gi meg. Etter et par mnds mas fra meg for å få lov til å betale for meg fikk jeg ny inkasso. Da var jeg lei, og sa opp avtalen min. Fikk da beskjed om at jeg måtte betale ut bindingstiden, og DA fikk jeg plutselig regningen på mail. Forklarte hvorfor jeg sa opp, og sa at skylden lå hos dem, så jeg synes de burde løse meg fra bindingstid. Men nei, de pengene skulle de ha. Jeg betalte, var bare sjeleglad for å slippe å noen gang måtte ta en telefon til dem igjen:-)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 noen som har mailadresse til Canal Digetal??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå