Gå til innhold

ilse Jacobsen støvler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det rett skrevet? Ser at det er veldig populære støvler, hvor mye koster de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de koster rundt 900 kr

Skrevet

fysj for en pris:O Får finne noen andre støvler tror jeg.. Takk for svar.

hi

Skrevet

Nå bryr jeg meg fint lite om hva som er ut eller ei, men jeg er i alle fall veldig fornøyd med mine IJ-støvler. For det første omtrent de eneste jeg får på meg fordi jeg har høy vrist, for det andre er de varme og behagelige og slitesterke.

Skrevet

Lettere å si hva som er ut enn hva som er in! Når først vestkantfruene har gått med noe på bena i 2 år, og så annehver dame mellom 15 og 40 sprader rundt i det samme i ytterligere 2, klan man være rimelig trygg på at det ikke er det tøffeste tilbehøret i gata :-) Hilsen anonym fra i sted :-)

Skrevet

Hihi bare husk å ikke kjøpe Hunter for disse var nylig på salg på Coop OBS og da er de utere enn ut med en gang.

Vil du være inn bør du nok gå for det dyreste du finner.

Mange støvler som koster MYE mer enn 900 kr :)

Fnis

Skrevet

Ser det er mange som skryter av dem, men jeg må innrømme at jeg har vært misfonøyd med mine! Riktignok gode på foten, men det ble "hull i sålene" med en gang, de begynte å plystre etter kun kort tid. Nå står de som krisestøvler i gangen, fordi jeg bor et vått sted og trenger flere par.. Ellers må jeg si jeg sverger til le Chameau, de er supergode på foten..

Skrevet

Ilse Jacobsen koster stort sett 1199 kr i det fleste butikker :-) Jeg synes selv det er en perfekt investering, spesielt her på sunnmøre med mye regn og slaps til vinteren :-/ Du er ivertfall helt tørr og varm på beina :-)

Skrevet

Jeg var ogsså uheldig med mine, den ene fikk etter kort tid en rar og irriterende knirkelyd i sålen. De var varme og deilige, men orker ikke bruke dem lenger pga den knirkelyden. Pluss at de er jo utrolig vanlige, "alle" her jeg bor har sånne. Hvis du vil ha noen low budget støvler kan du jo kjøpe noen fra Viking eller noe, og så heller få deg en sånn fleece-sokk oppi, billigere og sikkert like bra. Hunter er ikke så kult lenger det heller.

Skrevet

Vil bare si at den knirkelyden er grunn god nok til å klage og få nye.

Jeg fikk byttet mine med en gang. Ingen spørsmål da de hørte lyden.

Skrevet

Hvorfor reklamerer dere ikke på dem da?

Støvler til 1199 skal ikke knirke!

Jeg byttet mine, uten problem:)

Må si jeg ikke synes så veldig synd på dere når dere ikke prøver å bytte de ingang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...