Gå til innhold

i dag er det en uke siden


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok abortn..og angrer like mye..klare ikke gjøre stort..tenker bare på det..har ikke spist mat på ei uke!!!jeg klarer ikke..er bare lei meg:( hvorfor måtte jeg gjøre noe så dumt???? skulle gitt faen i hva faren sa:( savne magen min:(((

blir det noen gang bedre????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff fryktelig trist å høre.

Det vil nok ta tid før du begynner å føle deg "normal" igjen.

At du kommer over det tror jeg aldri du vil gjøre. Du vil nok alltid ha opplevelsen med deg men tiden leger heldigvis alle sår.

 

Det vil bli bedre.

Stå på. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...