Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 jeg tok abortn..og angrer like mye..klare ikke gjøre stort..tenker bare på det..har ikke spist mat på ei uke!!!jeg klarer ikke..er bare lei meg:( hvorfor måtte jeg gjøre noe så dumt???? skulle gitt faen i hva faren sa:( savne magen min:((( blir det noen gang bedre????
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Uff fryktelig trist å høre. Det vil nok ta tid før du begynner å føle deg "normal" igjen. At du kommer over det tror jeg aldri du vil gjøre. Du vil nok alltid ha opplevelsen med deg men tiden leger heldigvis alle sår. Det vil bli bedre. Stå på. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå