Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Han er bare så digg, virker både omgjengelig, hyggelig og intelligent. Er jo lov å kikke? Eller?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 kikk i vei:) går bare ut over deg selv
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Min mann sier det er lov å titte, bare ikke røre. Så jeg titter når jeg vil titte. Jeg hadde en elektriker nabo som var ganske så grei å se på. Jeg ble ikke lei meg når vi begge hadde vannlekasje i huset, og begge reparerte alt selv. Så jeg hjalp han og han hjalp meg. (jeg hadde en mann med 20 tommeltotter, så det var jeg som var hjemme i fødselspermisjon som gjorde alt) Min mann gikk på jobb, kysset meg på bannen og sa "titt så mye du vil, og jeg vet han titter tilbake"
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Bare husk at han er far til mine barn...kjempeflink å lage middag, men skikkelig dårlig på klesvask. Lov å se, men ikke røre, tenkt å beholde ham selv nemlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå