Gå til innhold

Herbalife - en stor bløff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden prøvde de å få meg til å markedsføre produktene deres. Som naturlig slank passet det bra for dem at jeg påstod at jeg hadde gått ned ved hjelp av dem. Dessverre viste det seg at rekrutteringsmøtet deres ble en stor flopp, nettopp pga sånne useriøse metoder.

Har noe skjedd? Eller er de fremdeles noen store bløffmakere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde herbalife. FInket som bare det. Gikk ned 20 kg, men jeg gikk selvsagt opp alt pluss mange kilo til etter det.

Første gangen jeg gikk på det, var jeg bare 16 år.

Fik vite i ettertid at pulveret ble trukket fra markedet grunnet genmodifisert ingrediens.

Jeg gikk plutselig masse hårvekst over hele kroppen min etter dette.

Har blitt undersøkt opp og ned i mente over årenes løp uten at de finner årsaken til dette. Kan det vøre herbalifen??

Uansett, jeg holder meg unna det stoffet så lenge jeg lever!

Skrevet

Seriøst? Hårvekst over hele kroppen?

Skrevet

Forum-troll igjen tenker jeg.Får ikke hårvekst av Herbalife,dummeste jeg har hørt..Hoho..Finn på noe bedre..

Skrevet

Jod, men det er ingenting imot min opplevelse: etter 2 uker på herbalife la jeg på meg 30 kilo, begynte å lyse i mørket og er nå 100% ufør- farlige greier azz...

Skrevet

Herbalife er humbugg og rent overpriset lureri, og jeg vet hva jeg snakker om. Solgte møkka en kort periode og brukte produktene selv et halvår, det var ingen hjelp i det og jeg fikk bare mer problemer i ettertid, styr langt unna dritten. Vet mange har gått ned i starten, men rast opp etterpå +++

Mitt beste tips for de som ønsker bedre helse, kosthold og vektreduksjon er å bruke penger på trening og få satt opp en diett hos noen seriøse som virkelig kan det, sjekk med fastlegen. Har selv had sukesess og kjenner mange som også har had god nytte av den type seriøs hjelp, mye billigere er det også i lengden og vekta holdes stabilt nede. Er nå slank som en sylfide og er kvitt all overvekt og har vært det i 3år.

Slankekurer virker kun kortsiktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...