Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er 18 uker på vei og har vært sykemledt siden uke 10 pga hyperemesis. Var sykemeldt tom 3 okt. Har nå blitt frisk fra det, men kjenner at jeg tror jeg har begynt å få bekkenløsning. Er førstegangs så vet ikke helt om det er det eller ikke. Har utrolig vondt i korsryggen og inni hofter og på sidene på en måte. Når jeg sitter har jeg ikke særlig problemer med det, men merker det når jeg står og går. Jeg har en jobb der jeg står absolutt hele dagen, uten mulighet for å kunne sette seg noe sted.Skal tilbake til legen imorra og har jo ikke dratt på jobb igjen på mandagen, sjefen har sagt uten at jeg har sagt noen som helst ting om det at hun tror ikke jeg kommer til å komme tilbake til jobben iløpet av svangerskapet fordi jeg er gravid, som er merkelig. Ble selv "overbevist" på fredagen som var, da var jeg ute og møtte en vennine et par timer bare for første gang siden jeg ble dårlig i uke 7, om at jeg absolutt ikke kommer til å klare å dra tilbake til jobb. Isåfall klarer jeg meg kanskje 1 time før det blir for vondt og slitsomt til at jeg er nødt til å dra hjem igjen. Legen min kjenner jeg ikke så godt ettersom jeg kun har vært hos henne på de kontrollene jeg har hatt nå og 1 gang før det. Så er utrolig spent på hva hun kommer til å si angående jobben imorra. Tidligere mens jeg var dårlig grua jeg meg til å måttte gå tilbake til jobb fordi jeg har en helt utrolig slitsom jobb der jeg som sagt også står hele dagen og i tillegg har hatt veldig mye problemer med ryggen før som kommer og går. Men nå etter å ha prøvd å komme meg ut siden jeg nesten har vært sengeliggende så vet jeg at det aldri kommer til å gå å dra tilbake på jobb. Så håper virkelig legen min ikke er den typen jeg må krangle meg til å forstå hvor jævlig det faktisk er. Har sett det er veldig mange her inne som har hatt problemer med leger og forskjellige ting og tang. Så nå gruer/gleder jeg meg til legen imorra. Men har også første UL på fredag som jeg er utrooolig spent på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå