Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Føler meg veldig trist å lei. Mor mi har bernt alle bilder fra min og søskens bardom. Har ikke et bilde fra jeg var lita. Ikke et bilde av min besteforeldre. Hva får foreldre til å gjøre slike ting? Har øynene full av tårer jeg er veldig trist.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Plassmangel? Men like fullt lite omtenksomt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Er hun ikke frisk? For en grusom ting å gjøre!!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Psykiske problemer ville jeg tro. Er de borte, skjønner jeg at du er lei deg. Kan du ikke høre med henne om hun har negativene. Om ikke ville jeg forhørt meg rundt om i familien om de har bilder av interesse. Slik kunne du begynt å samle inn alt du kan finne fra din barndom, slik at du får beholdt noen minner. Og så ville jeg grått ferdig, for så å tenkt meg sterkere. Psyken din er viktig nå, ikke la den glippe. Du er verdt mer enn det, noen trenger deg her i livet.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Gratulerer med å skrive "bernt" to ganger.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Vet hvordan du har det .. Jeg har ikke sett et eneste baby/småbarns bilde av meg selv . Mamma kastet bildene som ble tatt når jeg ble født pga at hun ikke orket å se på de ,noe jeg på en viss måte kan forstå pga at jeg er født nesten 3 mnd fortidlig . Resten av bildene ble stjålet når mamma hadde innbrudd på lageret sitt Hvem er så slemme at de stjeler en hel haug med bilder og filmer som det er masse fremmede folk på ?? Men stygt gjort av moren din ...Har hun gitt deg noe forklaring på hvorfor hun har gjort det ?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Vet ikke hva hun tenker. Men hun også gitt bort nesten alt hun har i huset. Har kontaket broren min. Han viste ikke hva skulle tru. Vi skal til henne imorgen ilag. For noe må være galt. Frykter for at hun må ha blitt sprø eller demet. Ho er 71 år.
Sweet Amber Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Gratulerer 00:04 med å ha fanget det absolutt viktigste i denne tråden. Virkelig grepet essensen i denne damens problemer, har du.... HI: Sa hun det eller vet du at hun har det? Høres jo veldig mystisk ut dette og hun trenger nok hjelp. Kan ikke annet enn ønske deg lykke til og håper noe kan reddes..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Nei. Hun snaket bare om flott at var. Huset var nesten tomt. Det og det hadde den fått. Alt av bilder hadde hun brent. Ho hadde igjen ei gamel seng og 2 gamle kjøkken stoler og noen andre små ting. Jeg ville at hun skulle være med meg en tur hjem. Men hun ville hun ikke. Da begynte hun å oppføre seg slik at mine to små ble veldig redd. Prøvde å kontakte broren min men han var ikke hjemme fikk ikke kontakt. Hadde jeg fått henne i bilen hadde jeg kjørt henne til legevakten. Så imorgen skal jeg og broren ditt og vi håper på at vi får med legen. Vi skal også ta kontakt med alle hun har sagt hun har gitt tingene til. Vi håper på det beste.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Lurt å ta kontakt med dem som har fått tingene, men dere kan ikke akkurat tvangsinnlegge henne for å renske boligen sin.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Det trur jeg at vi kan. Ho snaket slik at jeg kunne tru at hun er gått fra vett. Det var liksom fra det enne til det andre. Gikk lite ann å følge tråen. Følte meg handlingslammet. Min to små er 4 mnd og 2 år. Og dem rett og slett skremt. Hadde mye arbeid med å ro dem ned. Særlig den sørste. Så imorgen skal jeg eller min samboar ditt i lag med broren min. Vi håper også at vi får med en lege ditt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Vel det er slik at morfar ble demet nesten over natt. Han var i også først i 70 årene. Jeg er nærmest skremt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå