Gå til innhold

Nytt eller brukt? :)

Alice__ Prinsen kom 12.01-11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er deres holdninger ift barneutstyr?

* MÅ alt være nytt, eller kan noe kjøpes brukt? - I såfall, hva kan kjøpes brukt?

* Hva er dine erfaringer med å kjøpe f. eks bruk barnevogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt barnevogn hadde vi til eldste. Man finner mange vogner som bare er brukt et år f eks og som er billig:)

Seng er fint å kjøpe brukt men med NY madrass. Bilsete syns jeg er bedre å kjøpe nytt så da vet jeg at det ikke har vært med i kollisjon eller bråbrems f eks.

Klær er jo genialt å kjøpe brukt siden klærne ikke blir slitt de første månedene. Stellebord trenger man ikke nytt i allfall.

Skrevet

Det jeg har mest fokus på å kjøpe nytt er bilsete og barneseng, eller i alle fall ny madrass i senga, og sengetøy (dyne).

Hvis du finner utstyr som er pent brukt synes jeg ikke det er noe galt i å kjøpe det! Tvert i mot sparer du penger til andre ting du trenger :)

Men hvis du kjenner de du kjøper bilsete av og vet at det ikke har vært med i kollisjon av noe slag, ville i alle fall ikke jeg sagt nei :)

Skrevet

Det er bra for miljøet å kjøpe brukt (men er ikke like flink selv da) Har arvet en del ting fra søsteren min sine barn jeg da. Vugge, klær, leker etc.

Vi kjøpte nye vogn til begge guttene, men ellers er jeg åpen for å arve, kjøpe brukt mye annet. Vi kjøpte også ny bilstol, først brukte vi den til 2 åringen, så brukte søsteren min det til sin baby og nå skal vi bruke det igjen.

Skrevet

kjøpt brukt seng, vogn, bilstol, og stol.. fått masse brukte klær... Sengen er kjøpt hos venner av familien, ville kanskje ikke kjøpt den av fremmede!

Har hatt brukt vogn til alle ungene mine, og har hatt bare gode erfaringer. Kjøper jo ikke noe uten å se det an først.

Skrevet

dytter litt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...