cmilla80 Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Da var jeg endelig kommet meg over hit.. Og gutta er nå 3 uker:)) Vi er godt i gang med mating, stelling og lange gå turer.koser oss veldig..Og lærer for hver dag som går.. Men en ting jeg godt kunne tenkt meg er å slippe å dra barna ut og inn av bilstolen til barnevognen hver gang vi skal noe!! De våkner jo hver gang og da er hylekoret igang igjen.. Puhh Så finnes det vogner for tvillinger som man kan feste bilsetet på???????? Har easy sleep bilseter. Evt må man da kjøpe 2 singel vogner?? Hvordan gjør dere dette?? Er så utrolig tungvindt med den store vognen også.. Og fom november går barnefar tilbake i jobb, og da blir jeg hjemme på dagen alene med barna.. Hjelpes!! Trenger gode råd!!!
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2010 #2 Skrevet 13. oktober 2010 hei hei Ja, det finnes bilseter som kan lett ha på trillevogner også, men da må du kjøper samme merke/typer trillevognen som bilstolen. Det er da greit å spørre betjeningen om, da vil de vise deg hva som passer til trillevognen. For min del, har jeg ikke gått ut fra huset med tvillingene ennå, bortsett til helsestasjon, tok bare med bilstolen inn mens de sov, hadde vært greit det også. De er snart 6 uker nå. Kjøpte vognen i Sverige, ICANDY Blossom er merket, kan brukes som tvilling eller bare enslig også. På bruksanvisingen var det bilder der du kunne kjøpe tilleggs utstyr, og bilstol som du kan ha på trillevognen også...
Silje82 Skrevet 14. oktober 2010 #3 Skrevet 14. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24764866 Vi har slik vogn som vi bare klikker fast bilstolene på (acta graco stoler). Den er kjempegenial, ser liksom ikke for meg hvordan det hadde vært uten den nå når jeg ser tilbake. f.eks. ved henting i barnehage av storesøster. kjapp handletur på butikken etc. Jeg var "heldig" å fant den komplett med bilstoler på finn.no lykke til med de to små :-)
Ketarca Skrevet 27. oktober 2010 #4 Skrevet 27. oktober 2010 Både TFK og Easy Walker tvillingvogner vet jeg har løsninger der man kan feste bilstolene på vognen. Tror det er flere og, men ikke sikker. Kjempegreit for korte turer innom butikk etc. Selv har vi TFK vogn, og til denne passer Maxi Cosy bilstoler- det er litt varierene hvilken type bilstoler som passer til hvilke vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå