Gå til innhold

Har dere sex fordi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere tenker at "nå må vi ha sex , for å lage barn"..

Eller fordi dere virkelig har lyst til å ha sex, og tenner på mannen deres..?

Jeg føler meg helt nyforelsket om dagen..og kunne gjerne hatt sex hele tiden.. men jeg lurer på om det er fordi underbevisstheten min tenker at det kan bli et lite barn ut av det..og derfor blir jeg glad , oppspilt..og følgelig kåt.

hm.. hva med dere som har hatt masse sex, prøvd og prøvd, og endelig blitt gravide.. Er dere fortsatt like sultne på sex?

jeg håper denne følelsen jeg har nå varer og varer.. selv om jeg blir gravid...Det blir jo så koselig hjemme av det!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte prøve delen husker jeg siden vi har en "unnskyldning" til å ha sex annenhver dag , har litt dårlig selvbilde så jeg tør ikke ta så mye intiniativ. Men han stressa litt, redd for at jeg skulle bli skuffet vist vi ikke ble gravid, dette nevnte han selvsagt ikke før etter vi ble gravid *rulle m øya* er 16 uker på vei og har ikke hatt sex sia uke 9, er så sliten for tia sukk, vokse smerter, kvalme osv. Har skikkelig dårlig samvittighet

Skrevet

vi har sex fordi jeg har kapra verdens lekreste godbit, og følgelig vil kle av han hele tida :D hahaha! så får baby komme som bonus )

Skrevet

Fordi det er en naturlig del av forholdet ;) Vi har aldri prøvd å lage baby, bare lot det skje... herlig overraskelse når vi plutselig var gravid :P hehe

Skrevet

Jeg viste at når vi hadde sex så kunne jeg bli gravid,

men fra min side var det den spenninga med at jeg kanskje ble gravid..

liker ikke sex noe særlig egentlig, gjorde det for spenninga etterpå sin skyld...egentlig så er jeg ganske dum :P

Nå er jeg 17 uker på vei og har hatt sex bare 3 ganger, kun for å tilfredstille kjæresten min.

Skrevet

Synes vel ikke du er dum for det...I noen tilfeller er det dessverre slik. Jeg var heller ikke spesielt opptatt av sex med min tidligere ektemann. Det var et ork, og jeg gjorde det KUN for å tilfredsstille han. Mens nå....men ny samboer.. og selv om vi har vært sammen i halvannet år snart.. så kan jeg ikke leve uten :P Herlig!

Men tror det er litt ekstra spennende nå som vi i tillegg har bestemt at vi er klar for å få barn... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...