Arb.ledig husmor Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Når jeg kjøpe regnkle får jeg beskjed om å vaske m milo, men får det ikke rent! Så hva gjør dere?
Trollmor m/ trolljente Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 jeg spyler av så mye skitt jeg kan i dusjen og så slenger jeg det på 40grader + milo, funker fint her. Lar det heller ikke ligge sånn at skitten setter seg
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Har vaska det med vanlig OMO jeg... 40 grader.. men ikke bruk skyllemiddel, det er det eneste..
Arb.ledig husmor Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2010 Skitten setter seg ganske fort, da jenta mi elsker å svømme i gjørma! Og når man da e ute 6 timer om dagen, så e d ikkje lett å ta d m en gang! Men ska prøve m vanlig vaskemiddel nå, og håpe det bli rent.. Har nok ikkje den beste vaskemaskinen heller da..
3småtroll♥ Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har prøvd å bare spyle av og det kan se rent ut.... helt il det tørker- da ser man jo at det er like møkkete:( Nei- her skyller jeg av i kummen og vasker det på 40 grader med vanlig omo. Da blir det rent og pent;) Kan godt hende at det blir litt fortere slitt av det, men det blir jo så fort slitt hull eller slikt uansett at det er ikke noe å tenke på syns jeg. Det får vare så lenge det varer og mens det er helt så liker jeg at det også er rent!
Gjest Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Omo flytende og på 40 grader,da blir det så fint og rent atte:)
Ranveig R Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Eg spyler det når det er møkkete til helga, og har kasta de i vaskemaskina eit par gongar (40 grader med flytande Neutral), kan ikkje sjå at det ser skittent ut etterpå, men hadde det vore litt flekkar igjen hadde det ikkje brydd meg. Andre klede vil eg sjølvsagt ha heilt reine, men ser ikkje poenget med akkurat regntøy.
LadyLuck & Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 gjørme, sand og lignende sprayes med zalo spray og spyles med varmt vann i dusjen er det tiss etc, går det i vaskemaskin på 40 grader med milo. Noen flekker inni som ikke går vekk, men ser helt fint ut utenpå (nå etter to års bruk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå