Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Skjeder meg litt på en tirsdagskveld
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Skjeder? Du om det... Han veit ikke at jeg blir lei meg når han er sur og irritabel.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 At jeg ble seksuelt misbrukt som barn. Og det skal jeg ta med meg i graven. Plages ikke med det, derfor tier jeg...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Skjeder? Hoho, bim er artig!:D Mannen min vet ikke at jeg synes han er dårlig i senga, og har liten tiss. Han vet heller ikke at jeg er verdens peneste:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Han vet ikke at jeg faker magevondt når jeg har mensen slik at jeg kan sove lenge og bli litt dullet med i noen dager
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 At jeg har hatt et forhold til en annen mann i hele sommer. At jeg har hatt 3 sexpartnere utenom han i sommer. At jeg lå med en annen mann når ekteskaoet vårt var nytt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Nå har jeg ikke lenger mann, men da vi fremdeles bodde sammen visste han ike at jeg har bulimi. Det er det ingen som vet.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Han vet ikke hvordan jeg mistet jomfrudommen min. Han vet ikke at jeg gråter hver dag pga ham. Og han vet ikke at jeg mange ganger har tenkt på å forlate ham pga. for mye alkohol.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 At jeg ber for han hver eneste kveld.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 han vet ikke at jeg har operert ørene da jeg i sin tid mente dem var utstående
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #14 Skrevet 5. oktober 2010 Da jeg hadde kjæreste visste han ikke at jeg syntes han var kvalmende og for lite leken. Og at han hadde for lite livserfaring. Han vet heller ikke om mine strekkmerker(!) på kjærlighetshåndtakene, selv om vi har hatt sex i alle mulige stillinger nesten (med lyset på).
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #15 Skrevet 5. oktober 2010 Han vet ikke at jeg barberer meg helt rundt..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #16 Skrevet 5. oktober 2010 Hahaha kan jeg ikke si det til mannen min kan jeg hvertfall ikke si det til en fremmed som skjeder/scheder/seder eller kjeder seg:-D
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #17 Skrevet 5. oktober 2010 så langt jeg vet,så vet vi alt om hverandre:-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #18 Skrevet 5. oktober 2010 Han vet ikke at jeg synes at sæden hans smaker grusomt...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #19 Skrevet 5. oktober 2010 Han vet ikke at jeg drev med Selvskading før. Før jeg ble sammen med han vel og merke.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #20 Skrevet 5. oktober 2010 hvorfor svarer du da 0004? ------------------------------------ Han vet ikke at jeg misliker mange i familien hans. Og at jeg synes de er mindre intelligente.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #21 Skrevet 5. oktober 2010 Da jeg var 14 år var jeg hemlig ringforlovet med en på 35 år. Og at jeg mistet jomfruhinnen i den alderen. Vi var faktisk ringforlovet i 2 år. Han er en god venn av mine foreldre. Ikke engang dem viste det. Det var helt okei at jeg var mye på besøk oss han. Det ble faktisk slutt da jeg fant ut at han var en gammel gubbe. Det var faktisk jeg som gjorde det slutt. Vi var faktisk enig at det skulle bli en hemlighet mellom oss. Han er en meget god venn av meg i dag.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #22 Skrevet 5. oktober 2010 At jeg ikke tenner på ham og aldri har gjort det.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #23 Skrevet 5. oktober 2010 Han vet ikke hvor mange sexpartnere jeg har hatt før jeg møtte han....og takk for det.... (ikke at jeg skjuler det, vi har bare ikke intrs i å vite det...eller han...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #25 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg vet faktisk ikke om han vet hvor høyt jeg elsker han, og hvor mye han betyr for meg. Bortsett fra det tror jeg vi vet det meste som er vesentlig å vite om hverandre. Ingen skjeletter her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå