Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 jenta mi på nesten 3 år, falt alt 3hjulssykkelen i bhg idag, og slo hodet i bakken. De ringer oss klokken 3, og sier hun er blek og slapp, men ingen feber. 2 eldre barn har klaget på kvalme denne dagen. da hun kommer hjem, går det 20 min, og så kaster hun opp. hun er blek. og trøtt. men hun spiser som normalt. og holder på maten. hun ber om å legge seg halv 7, noe som ikke er likt henne. vokner igjen for 20 min siden, er blek, sier hun har vondt i hodet, og kaster opp igjen. jg syns hun har store pupiller. kan hun ha hjernerystelse?? venter på at legen på legevakta skal ringe oppigjen nå.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, hjernerystelse er svært sannsynlig. Vil tro at legevakta også vurderer det slik, og ber dere komme.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Kan sikkert være noe som går. Men siden hun har slått hodet sitt så kan det også være hjernerystelse. Så legen ber dere sikkert (forhåpentligvis) komme ned på en sjekk. God bedring, og lykke til )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 er redd de mener det er omgangssyken.... og at de ikke tar oss inn, kan dt skje??? hva gjør jeg da?? HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Da insisterer du på å få komme inn til sjekk. Om så trapp opp med ungen på armen, de kan ikke nekte dere en legesjekk.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 oppdater oss da;) Lykke til med snuppa!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Ikke si noe om at andre barn har kastet opp. Bare fortell om hendelsesforløpet til barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 da ble hun sendt på sykehuset. de mente det var hjernerystelse de og. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå