Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg og snuppa skal flytte med mannen til england ( han er engelsk) og gleder oss veldig, kun 1 måned igjen, har vært der mange ganger men kan ikke forestille meg helt hvordan det er å bo der Har funnet fiiint hus vi leier, 3 soverom og i fint område i York. Noen som bor i Engand eller kjenner til York , geder meg men er nervøs også.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, jeg kommer oprinnelig fra england Ikke fra York, men. Bli vandt med at folk generelt sett er mye triveligere i butikker osv. Avslutter gjerne handelen med. Thank you darling. Have a nice day precious osv osv. Ungene kan virke frekke og være ute lenge om kvelden. Ofte er de også stygt kledd ( kommer selvfølgelig ann på i hvilket nabolag du kommer fra ) Det offentlige tar laaaaaaang tid. Og her er det ofte liten eller ingen slingringsmonn på regler osv. Taxi er billig. Matvarer er billig og utvalget er bra. Kvaliteten på maten varierer og tvers igjennom sunne råvarer finnes ikke på den lokale supern. som regel må du til spesialbutikker. Sprit, vin og øl selges nærmest overalt Klær og sko koster like mye som her.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Byen vi skal bo i heter Harrogate :-) Liten fin, ren by. Blitt kjent med noen folk der alt, og de virker veldig koslige, skal ha en liten fest for oss når vi kommer osv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå