Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg må finne den elektroniske dagboka mi, jeg trenger den på jobb i morra, det er krise!!!!! Den ser ut som en stor mobil i ei skinnmappe..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 har du sett skikkelig etter i bilen?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Og jeg keter etter mine barns vinterdresser... Kan ikke finne de.,..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Har du et svenskt flagg? Eller noe annet tekstil i "svenske farger"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå