Gå til innhold

Er jeg urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønn vår på 2 mnd sover maks 1 time på dagtid, ikke sammenhengede. Fra vi står opp til vi legger oss. Og det blir litt slitsomt på kvelden, da han er overtrøtt. Idag dro vi på bursdagsselskap, og han sovnet i bilstolen, og jeg tok han opp å han sov videre på brystet mitt. Hadde jeg skulle flytte han til noen andre, så hadde han garantert våknet. Å han trenger VIRKELIG å sove!!

Så jeg fikk kjeft fra svigermor og en annen mann idag, for at de ikke fikk holde lillegull..

de mente det ikke gjorde noe at han våknet.

Jeg fortalte at han burde sove, ellers blir det umulig til kvelden..

Var jeg urimelig som ikke lot de holde han? For så vi skulle ha fått laaang kveld/natt??!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de må akseptere at ungens søvn er viktigere enn deres ønsker.

Skrevet

Nei, de tenker jo bare på sine egne behov tydeligvis og ikke barnets beste. Da får de heller skaffe seg sin egen baby.

Skrevet

Absolutt ikke! En så liten babys søvn er hellig - i alle fall når han er en "dårlig sover" i utgangspunktet. Jeg hadde gjort akkurat det samme.

Skrevet

Hadde gjort det samme, har man en baby som ikke sover så godt/mye er den søvnen de får hellig. Da får bare svigermødre og andre vente og holde fingrene unna.

Skrevet

Takk for svar :)

Da er jeg alldeles ikke urimelig.. Heldigvis!

Blir faktisk kjeftet på og slik av svigermor, for jeg " kan" jo ingenting jeg.. Er BARE 19 år.. Å da kan visst man ingenting..

Grøss!

HI

Skrevet

Enig med deg, og har gjort det samme.

Skrevet

Små babyer skal få sove i fred!

Og uansett om andre synes du er urimelig eller ikke- det er du som er mor, ingen andre, så du bestemmer over ditt barn. Ikke svigermor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...