Gå til innhold

Krister eller Henrik?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt diskusjon på navn her hjemme.

 

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henrik er et tradisjonsrikt og klassisk navn. Nydelig :)

 

Krister er litt mer motenavn, men absolutt fint.

 

Lurt å ha to navn klare til babyen kommer ut. Jeg er glad vi ikke bestemte oss for ett, fordi det var umulig å vite før vi så han. Men med én gang han kom ut visste vi at han skulle hete.... Henrik :)

Skrevet

Henrik!

Krister er et av de navnene jeg liker aller minst i hele verden

Skrevet

Henrik. Krister (Christer) forbinder jeg med en bortskjemt drittunge jeg kjenner.

Skrevet

Henrik.. uten tvil.. ikke så glad i Krister

Skrevet

Henrik!

Babyen min skulle hete Henrik om det ble gutt, så syns selvfølgelig det er et flott navn =) (men nå får jeg jente, så da får jeg ikke brukt det)

Skrevet

Hihi... Det heter brødrene mine. Du har tydeligvis samme smakk som mine foreldre.

 

Jeg klarer ikke å velge en av de. Fine begge to, men...

Skrevet

Ser ut som om det blir enstemming Henrik, heldigvis.

Skrevet

Henrik!

 

Hilsen en Henrik-mamma!

Skrevet

Føyer meg inn i rekken og stemmer for Henrik :)

Et nydelig navn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...