Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Litt diskusjon på navn her hjemme. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Henrik er et tradisjonsrikt og klassisk navn. Nydelig Krister er litt mer motenavn, men absolutt fint. Lurt å ha to navn klare til babyen kommer ut. Jeg er glad vi ikke bestemte oss for ett, fordi det var umulig å vite før vi så han. Men med én gang han kom ut visste vi at han skulle hete.... Henrik
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Henrik! Krister er et av de navnene jeg liker aller minst i hele verden
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Henrik. Krister (Christer) forbinder jeg med en bortskjemt drittunge jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Henrik.. uten tvil.. ikke så glad i Krister
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #12 Skrevet 6. oktober 2010 Henrik! Babyen min skulle hete Henrik om det ble gutt, så syns selvfølgelig det er et flott navn =) (men nå får jeg jente, så da får jeg ikke brukt det)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #15 Skrevet 6. oktober 2010 Hihi... Det heter brødrene mine. Du har tydeligvis samme smakk som mine foreldre. Jeg klarer ikke å velge en av de. Fine begge to, men...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #16 Skrevet 6. oktober 2010 Ser ut som om det blir enstemming Henrik, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2010 #18 Skrevet 6. oktober 2010 Føyer meg inn i rekken og stemmer for Henrik Et nydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå