Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Nå begynner jeg virkelig å glede meg. Jula slår alt, til og med sommeren! Elsker alt som har med jul å gjøre og her i huset er det ordentlig gjennomført i HELE desember. Og nå er det første året med barn og jeg gleder meg enda mer!!! Nedtellingen er i gang!!!
Gifteklar:0)) Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Samme her,jula ble noe helt annet etter at vi fikk barn,er så morro å styre med adventskalender,bake pepperkakehus og styre for ungenes skyld.Elsker adventstiden!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg også! Elsker jula. Er godt igang med planleggingen. Til mannen og alle andre sin store frustrasjon Nyyyter desember. Pynter hele huset, mange gaver, julekaker, mandariner, snop, fantastisk juletre. Herlig! Veldig gøy med unger også. Snuppa her er snart 3. Jula i fjor var kjempegøy da hun prata litt, kjente faktisk igjen noen nisser, og snakker om de ennå. Er kjempeklar
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Gleder meg masse jeg å. Har faktisk begynt å brodere julekalenderen til lillegutt i dag. Blir hans andre jul nå. Skal også snart i gang å handle inn litt julegaver. Liker å spre julegavehandlingen litt slik at det ikke blir stress i desember. Da skal vi bare kose oss med å pynte hus, bake, ja rett og slett slappe av og nyte førjulstiden:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Så julegodteri for første gang i butikkene i dag...sukk
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg og !!!! Nytt hus, ny samboer (sammen 1 år) og bil. Jeg skal pynte 1 des. Alt utenom juletreet:-) 24 pepperkakehjerter og ååååååhhh som jeg gleder meg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå