Gå til innhold

Gleder meg så til jul!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg virkelig å glede meg. Jula slår alt, til og med sommeren! Elsker alt som har med jul å gjøre og her i huset er det ordentlig gjennomført i HELE desember. Og nå er det første året med barn og jeg gleder meg enda mer!!!

Nedtellingen er i gang!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her,jula ble noe helt annet etter at vi fikk barn,er så morro å styre med adventskalender,bake pepperkakehus og styre for ungenes skyld.Elsker adventstiden!

Skrevet

Jeg også! Elsker jula. Er godt igang med planleggingen. Til mannen og alle andre sin store frustrasjon :) Nyyyter desember. Pynter hele huset, mange gaver, julekaker, mandariner, snop, fantastisk juletre. Herlig! Veldig gøy med unger også. Snuppa her er snart 3. Jula i fjor var kjempegøy da hun prata litt, kjente faktisk igjen noen nisser, og snakker om de ennå. Er kjempeklar :)

Skrevet

Gleder meg masse jeg å. Har faktisk begynt å brodere julekalenderen til lillegutt i dag. Blir hans andre jul nå. Skal også snart i gang å handle inn litt julegaver. Liker å spre julegavehandlingen litt slik at det ikke blir stress i desember. Da skal vi bare kose oss med å pynte hus, bake, ja rett og slett slappe av og nyte førjulstiden:)

Skrevet

Så julegodteri for første gang i butikkene i dag...sukk

Skrevet

Jeg og !!!! Nytt hus, ny samboer (sammen 1 år) og bil.

Jeg skal pynte 1 des. Alt utenom juletreet:-)

24 pepperkakehjerter og ååååååhhh som jeg gleder meg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...