Gå til innhold

Jippi! Gledelige Nyheter!!!


Aktivia

Anbefalte innlegg

Har skrevet på forumet tidligere, men nå er vi 100% på at vi skal beholde barnet! :) Er så fantastisk lykkelig akkurat nå...

 

Tok graviditetstest på fredag som viste positivt. Fortalte typen det når han våknet utpå dagen (nattarbeid) ble rimelig paff, var ikke planlagt...

Etter mye prat, latter og gråt i helgen kom vi fram til at jeg var den som hadde mest lyst til å beholde barnet.

 

For å gjøre en lang historie kort: Han har barn fra før. 7år gammel gutt.

Et dårlig brudd og rettsak har ført til at han er ekstremt redd for å oppleve det samme igjen og at han igjen skal "miste" sitt barn! Dette selv om vi er veldig klare på det at vi elsker hverandre og vil gjøre alt for at dette skal fungere...

 

Idag kom han inn til meg mens jeg lå å hvilte. Tårer nedover kinnene og et lite smil om munnen. Han ville også beholde barnet. Hadde pratet litt med familien sin. Noen ganger er det lettere å få perspektiv når man får høre det fra andre.

 

Nå er vi så fantastisk lykkelige!! Kan ikke beskrives. Er så glad for at jeg holdt ut i helgen og ikke tvang han til å ta en avgjørelse.. !!

 

Gleder meg til fortsettelsen! <3 Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...