Gå til innhold

Bli kjent tråd :)


<3lykkeliten<3 tulla mi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 34, bor på Østlandet, min mann 41, jeg har fra før jente 12 og gutt 15, så dette er vårt "første". Er 12 uker , UL 1 desember, er en liten evighet til.. Hjemmeværende og føler meg som førstegangsfødende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei!

Jeg er 22 år, første barn, vi leter etter leilighet vi skal kjøpe, så bli snaaart "skikkelige" samboere, er fra Bergen. 11+3 idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år gammel, gift og bor i Sandnes på Vestlandet. Har 2 barn fra før, en gutt og en jente. Har termin 12 April og vi gleder oss masse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lurt :)

 

Jeg er 24 år og meg om min samboer på 30 år venter vårt første barn :) Jeg er 15 uker i dag og har allerede vært på en UL (forskningsprosjekt) der vi så at alt er bra med babyen. Skal på neste UL om fire uker og er veldig spent på hvilket kjønn frøet er :)

 

Bor i Øygarden, ca. 45 min fra Bergen :)

 

Kos dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 24 år og bor i akershus sammen med min samboer.

Vi venter nå vårt første barn 5. April og gleder oss masse.

 

Hilsen en stolt "kommende" mor;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og har termin 18.april, og bor i hordaland. Jeg og min forlover venter våres første barn. Har vore hos jordmor å hørt hjertelyd. Skal til jordmor igjen 1 november, og har første ultralyd samme uke. Gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg er 32 år og venter mitt tredje barn. Har en jente og en gutt fra et tidligere forhold. Bor i Trondheim. Har termin 29.april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei .

 

er 26 ,

bor på sørlandet mellom arendal og kr.sand

,dette blir 3 barn . ei jente å en gutt ,5 år siden sist .

termin 28 april . vært på en ultralyd i uke 8 ,å fikk høre hjertelyden hos jordmor på tirsdag . er nå 12+3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg er 37 år fra Arendal

Har ei jente på 10 fra før, samboer har 3 barn fra før (11, 10 og 7 år.)

Har termin 9 april, får god oppfølging fra sykehuset dette svangerskapet (grunnet habituell abort) så det har blitt endel UL og så langt ser alt fint ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...