Gå til innhold

Bli kjent tråd :)

Anbefalte innlegg

Tenkte vi i april 2011 klubben kunne bli litt bedre kjent med hverandre :) Skal jo følge hverandre en stund til fremover :)

Hvor bor vi, alder, hvor mange uker, barn fra før osv.

Starter jeg da, 26 år, første barn, skal på UL om fire uker får da vite om alt er bra og en liten bonus: kjønn. Bor i Telemark. Gift. er 14+5 i dag :)

Ha en fin kveld jenter :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142403830-bli-kjent-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Alder : 29. blir 30 til babyen kommer

Sivilstatus: Samboer gjennom 7 år

Termin: 22 april og er 12 fullgåtte uker idag.

Skal ha tett oppfølging gjennom svangerskapet pga en død fødsel i uke 20 i februar 09, gutten døde av dødelig dvergvekst, Dette har vi blitt utredet for og det er ingenting å finne på noen av oss. Hadde også en MA i uke 8 nov 09.

Var til ul da jeg var 6+6 og 10+6 da var alt helt normalt. Neste ul er 19 oktober da er jeg 13+6. Da er det fosterdiagnostikk.

Annonse

Hei aprildamer!

Dette er meg:

Alder: 27, 28 når babyen kommer.

Sivilstatus: Gift på 3. året ;)

Barn fra før: Har et sjarmtroll på 1 år (jente sept'09)

Uker på veg: 13+1

Merker veldig lite til graviditeten. Har vært på 1.kontroll hos lege, men ikke tidlig UL eller hørt hjertelyd enda. Kommer til å være veldig spent på ordinær ul den 9/11. Gleder meg til magen begynner å vokse:)

Kjempe god idè!

Jeg er 25år fra bærum, 26 innen termin 23.april 2011. I dag 12 fullgåtte uker! vårt første barn. samboer og jeg vært sammen i snart 8år.

Var på UL igår, alt så bra ut :) Samboer fikk ikke vært med, så skal på ny UL førstkommende onsdag... GLEDER OSS

Ha en strålende dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...