Gå til innhold

Bli kjent tråd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi i april 2011 klubben kunne bli litt bedre kjent med hverandre :) Skal jo følge hverandre en stund til fremover :)

Hvor bor vi, alder, hvor mange uker, barn fra før osv.

Starter jeg da, 26 år, første barn, skal på UL om fire uker får da vite om alt er bra og en liten bonus: kjønn. Bor i Telemark. Gift. er 14+5 i dag :)

Ha en fin kveld jenter :)

Skrevet

Dette var lurt :) Fint å vite hvem dere andre er (:

Jeg er 22år, første barn, bor i Trondheim med samboer og er 12+5 i dag :)

Skrevet

Termin 23 april og 11+5 ;) Mitt og sambo sitt andre barn.

Skal til jordmor i morgen, og forhåpentligvis få henvisning til tidlig ul.

Skrevet

Jeg er 24 år og bor i Trondheim. Det er våres første barn, og er 14+6 i dag:)

Skrevet

Er 26 år,samboer,første barn,14+1 idag.. :) Og bor i Møre og Romsdal! Etter mye problem håper jeg alt går fint nå! Legetime på torsdag,forhåpentligvis banker hjertet og blodtrykket mitt er fint igjen :)

Skrevet

Jeg er 27 år. Samboeren og mitt sitt andre barn. Bor i Oslo og er 13+2 uker i dag. Var på ul forrige uke og det var helt fantastisk:-) :-)

Skrevet

Er 25 år (blir 26 i des.) Ingen barn fra før, så dette blir spennende :) Er snart 12 uker på vei. Termin 25. april. Bor i nordland og er gift.

Skrevet

Alder : 29. blir 30 til babyen kommer

Sivilstatus: Samboer gjennom 7 år

Termin: 22 april og er 12 fullgåtte uker idag.

Skal ha tett oppfølging gjennom svangerskapet pga en død fødsel i uke 20 i februar 09, gutten døde av dødelig dvergvekst, Dette har vi blitt utredet for og det er ingenting å finne på noen av oss. Hadde også en MA i uke 8 nov 09.

Var til ul da jeg var 6+6 og 10+6 da var alt helt normalt. Neste ul er 19 oktober da er jeg 13+6. Da er det fosterdiagnostikk.

Skrevet

Hei =)

Jeg er 25 år. Har en sønn på 2,5år og er gravid i uke 15+5 =)

Jeg bor i Horten, med min samboer på 6.året =)

Jobber i barnehage som jeg har gjort de siste 7 årene!

Skrevet

Jeg er ikke så ofte innom her, men sniker litt av og til :)

Jeg er 32 år (føler meg veldig gammel på alle disse forumene, hehe..), venter mitt første barn 1. april sammen med min samboer. Jeg bor i Oslo men er fra Drammen. 14+6 i dag :)

Skrevet

Jeg er snart 32 er fra Trondheim, mitt andre barn har en jente på 1,5 år. 12+1 i dag.

Skrevet

Alder: 27 år

Sivilstatus: Gift

Termin: 22. april (11+6)

Bosatt: Lillestrøm området

Er vårt første barn og vi gleder oss veldig :-)

Har vært på tidlig ultralyd i uke 10 og i morgen skal jeg på første svangerskapskontroll hos lege.

Skrevet

Jeg er 27 år bor i Oslo. Har en gutt på 2,5 år. Er gift . er nå 14+3 uker på vei. Skal ikke på UL før jeg er over 18 uker. Har termin ca 9 april..

Skrevet

Er 24, fra bergen og har samboer gjennom 5 år som jeg venter nr 2 med :) jeg er i uke 12, termin 27 april :)

Skrevet

Hei.

Jeg har foreløbig termin 5 april, 14+3.

Jeg er 27 år, gift, og venter mitt 3 barn. Har to gutter på 4 og 2 1/2 år.

Gleder oss masse. Var hos JM i går og hun sendte henvisning til UL.

Bor på Fåvang, 5 mil nord for Lillehammer.

Skrevet

Hei aprildamer!

Dette er meg:

Alder: 27, 28 når babyen kommer.

Sivilstatus: Gift på 3. året ;)

Barn fra før: Har et sjarmtroll på 1 år (jente sept'09)

Uker på veg: 13+1

Merker veldig lite til graviditeten. Har vært på 1.kontroll hos lege, men ikke tidlig UL eller hørt hjertelyd enda. Kommer til å være veldig spent på ordinær ul den 9/11. Gleder meg til magen begynner å vokse:)

Skrevet

Hei :) Jeg er fra karmøy og er 29 år, har samboer og 3 jenter, er 14 uker, har termin 15 april :)

Skrevet

Blir straks 22 år, er samboer og har to barn, venter nr.3, bor i Østfold, er 12+6 i dag :)

Skrevet

Kjempe god idè!

Jeg er 25år fra bærum, 26 innen termin 23.april 2011. I dag 12 fullgåtte uker! vårt første barn. samboer og jeg vært sammen i snart 8år.

Var på UL igår, alt så bra ut :) Samboer fikk ikke vært med, så skal på ny UL førstkommende onsdag... GLEDER OSS

Ha en strålende dag!

Skrevet

Hei,Jeg er 15 uker i dag,dette er vårt 2 barn,har termin 2.april,

er 29 år,30 når baby blir født. VIi bor ca 15 min fra Kristiansand =)

Skrevet

Hei, jeg er 15 uker i morgen.

Har en datter på 3 år fra før.

Er 32 år

Bor i Bærum

Skrevet

hei hei!

Jeg er 27 år og venter barn nr 2 med samboeren min, Vi bor i Åsgårdstrand men flytter snart til Skoppum. Jeg jobber i barnehage.

Jeg er 14+4 i dag, datteren vår blir 2 år i desember.

Skrevet

31 år, gift, venter mitt tredje barn, 13 uker på vei :D

Bor i Skedsmo.

Skrevet

Jeg er 27 år, samboer i 4 år. Vi venter vårt første barn 6 april :) Fra Lørenskog..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...