Gå til innhold

De helvetes naboa og søppel...


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har dem fylt begge spøledunkene med ketchup flasker pizzapapp og alt mulig alla som er helt feil sortert! ikke knyter dem posene så alt flyter over...

det er over en uke til søpplebilen kommer, og vi har fått kastet to poser.... :(

 

Hva skal man gjøre? har snakka til dem flere ganger, hu er søstra til huseiern og sier bare jeg gidder ikke???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få egen søppeldunk? Snakk med renervasjonsfirmaet og hør om det er mulig og få 2 avskilte dunker.

Skrevet

Man finner noe bedre å bruke sin energi på enn naboens søppel...Herregud, du må jo være litt mer enn smårar...

Skrevet

Ring renovasjonsselskapet i kommunen din og få din egen beholder.

Skrevet

huseier har sagt vi må dele, men det går jo ikke, så vi må betale for å kaste søppel på gjenvinningstasjonen....

Skrevet

Det kan ikke huseier alene bestemme. Det er lovpålagt renovasjon i dette landet, og ingen skal være nødt til å levere på gjenbruksstasjonen. Da er problemet at huseier ikke ønsker å betale for riktig kapasitet, noe som han MÅ.

 

Hvilken kommune bor du i?

 

Hilsen en som jobber med renovasjon

Skrevet

Kast søpla utenfor dunken. Det ser jævlig ut, og på et eller annet tidspunkt vil det komme fugler eller andre skadedyr og dra søpla ut over hele plassen. Når huseier klager, kan dere bare si det sånn at han enten får sette opp en søppeldunk til, eller lære jentungen å sortere søppelet og knyte igjen posene.

Skrevet

Man kan få bøter av feil sortering. Gi renovasjonsbilen tips om dette når de kommer neste uke;) Du kan med hevet hode si at du sorterer slik det skal gjøres. Så får søstera til huseier bota.

Skrevet

Dra på kommunehuset og kjøp ekstra sekker til 25kr pr stk.

Skrevet

Det står på planen hos oss at om det er usortert søppel gjentatte ganger, blir ikke søppelet hentet. Så kanskje rart at de henter søppelet når det ikke engang er forsøkt kamuflert i plastposer.

Skrevet

Vi deler søppel med en annen dame, og har nettopp bestillt ny og stor søppelboks. Bedre det enn å irritere seg over hvor mye andre kaster.

Skrevet

I Oslo kan man ikke få bøter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...