Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 nå har dem fylt begge spøledunkene med ketchup flasker pizzapapp og alt mulig alla som er helt feil sortert! ikke knyter dem posene så alt flyter over... det er over en uke til søpplebilen kommer, og vi har fått kastet to poser.... Hva skal man gjøre? har snakka til dem flere ganger, hu er søstra til huseiern og sier bare jeg gidder ikke???
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Få egen søppeldunk? Snakk med renervasjonsfirmaet og hør om det er mulig og få 2 avskilte dunker.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Man finner noe bedre å bruke sin energi på enn naboens søppel...Herregud, du må jo være litt mer enn smårar...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Ring renovasjonsselskapet i kommunen din og få din egen beholder.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 huseier har sagt vi må dele, men det går jo ikke, så vi må betale for å kaste søppel på gjenvinningstasjonen....
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Det kan ikke huseier alene bestemme. Det er lovpålagt renovasjon i dette landet, og ingen skal være nødt til å levere på gjenbruksstasjonen. Da er problemet at huseier ikke ønsker å betale for riktig kapasitet, noe som han MÅ. Hvilken kommune bor du i? Hilsen en som jobber med renovasjon
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Kast søpla utenfor dunken. Det ser jævlig ut, og på et eller annet tidspunkt vil det komme fugler eller andre skadedyr og dra søpla ut over hele plassen. Når huseier klager, kan dere bare si det sånn at han enten får sette opp en søppeldunk til, eller lære jentungen å sortere søppelet og knyte igjen posene.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Man kan få bøter av feil sortering. Gi renovasjonsbilen tips om dette når de kommer neste uke;) Du kan med hevet hode si at du sorterer slik det skal gjøres. Så får søstera til huseier bota.
B-real Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Dra på kommunehuset og kjøp ekstra sekker til 25kr pr stk.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Det står på planen hos oss at om det er usortert søppel gjentatte ganger, blir ikke søppelet hentet. Så kanskje rart at de henter søppelet når det ikke engang er forsøkt kamuflert i plastposer.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Vi deler søppel med en annen dame, og har nettopp bestillt ny og stor søppelboks. Bedre det enn å irritere seg over hvor mye andre kaster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå