Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Skal ta det neste uke, og lurer på hvordan dere opplevde det? Var det vondt? Vil gjerne vite hvordan undersøkelsen foregår også, om det er noen som vet:) Hvor mye koster det? Har glemt å spørre.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Spørs om det er noe spesielt du skal undersøke? Har du ikke fått et info brev fra sykehuset? Jeg hadde engang undersøkelse av urinveier med kontrast. Da måtte jeg drikke mye vann i forkant. Fikk venflon i handa, og da de sprøytet inn kontrastmidlet kjentes det ut som jeg fikk en varmfølelse- og kjente akurat ut som jeg tisset på meg. Fikk ogs¨litt metallsmak i munnen. Var ikke noe vondt. I infobrevet du skal ha i forkant, står det om du må faste, hva du gjør i forhold til faste medisiner osv. Noen må ta blodprøve i forkant (for å sjekke nyreverdier ol.
Gjest ->>- Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Slik kontrastvæske du får injisert eller slik du drikker? Den man får injisert er ikke noe vond, men jeg blir kald og rar i området de tar bilder av - kjennes ut som det renner noe kaldt under huden, og det stemmer jo forsåvidt greit. Den man skal drikke smaker føkkings grusomt, men det overlever man jo stort sett også. =) Pris vet jeg ikke, har bare tatt slikt i forbindelse med innleggelser.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 HI her, glemte selvfølgelig å skrive hva jeg skal undersøke:P Skal undersøke om egglederne er tette. Fikk bare beskjed av gyn å ringe første mensdag, og det har jeg gjort, så skal jeg dit på fredag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå