Gå til innhold

Uff, klarte ikke å dy meg .Hi hi hi.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.. du er ikke alene om det.. Jeg har kjøpt noen bodyer, sokker og nyfødtlue... Veldig kos å gå å kikke og handle litt!

 

Hva er egentlig dette her med at man ikke skal babytøy tidlig i svangerskapet????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..fordi hvis man mister barnet er det så tungt å se på de små klærne etterpå... jeg sydde en sparkebukse til min kommende i februar, samt stetoskop til å høre hjerteslagene, og når jeg mista det i mars var det utrolig tungt å se den lille sparkebuksa henge i skapet..

 

Men det stoper meg ikke, skal sy en ny sparkebukse nå, hehe. Lærer aldri vett... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg har ikke kommet så langt ennå men har tittet litt inne på h&m :)

 

Så koselig... bare det at vi får de små midt på sommeren så det er jo ikke all verden av klær de skal ha på seg heller i starten heldigvis ;)

 

"elleville dager"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. dersom jeg ikke "får" kjøpe litt stæsj og glede meg over det å vente barn, så føler jeg at det blir litt stusselig. Jeg hører flere si at jeg ikke må kjøpe klær osv, men da blir jeg litt lei meg. Det er min måte å forberede meg på, og en del av mitt svangerskap. Dersom andre ikke vil det, får det blir deres sak..

 

Men jeg skjønner hva du mener, SolRikke... Men vi får velge å se positivt på det. Dette går bra:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig går det bra! :) Gleder meg til å sy en ny sparkebukse, de er såå søte. Kan legge ut bilde på profilen min, hvis jeg får det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at det havnet 2 bodyer og en kjole ned i posen sammen med sparkebuksa (kjolen kan jeg bare gi bort om jeg får en gutt til ).

 

Holder også på og strikke et babyteppe :)

 

Godt å se at de ikke bare er meg som ikke klarer å dy meg ;)

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg og oppmuntring til å shoppe, hihi. Tror jeg skal ta en tidlig UL i uke 8 eller deromkring på privat klinikk, og så skal jeg kjøpe et plagg eller tre. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. jada, jeg synes du kan shoppe dersom du føler for det.. Jeg og gjør det!

 

Jeg har fått time til UL i dag. Siden jeg ble inseminert ved IVF klinikikken følger det med en UL i uke 8, så dit skal jeg om to uker. GLEDER MEG!!!! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart setter jeg igang. ;-) Men akkurat nå har jeg mer enn nok med å ligge i ro i sofaen og ikke kaste opp. Kvalmen kom i dag, kan man virkelig si... Ventet akkurat litt for lenge med å spise, og dermed hadde vi det gående. Nå skal jeg ha kjeks eller annen nødmat innen rekkevidde at all times!

 

Fantastisk gøy med UL snart, da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke kjekt med kvalme.. heldigvis har ikke jeg merket noe særlig til det ennå. Tror nok det er best å spise faste små måltid ja. Har lest at det er nøkkelen for å unngå kvalme og oppkast.

 

Ja, vi gleder oss veldig til UL... blir spennende å se/høre hjerteslagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inlove.....

Hehe :) Jeg SKAL vente denne gangen.. :) de forrige gangene tok jeg av.. handlet myyye før uke 12........ denne gangen er jeg mer rolig, så har jeg en av hver, så har både fått kjøpt jenteklær og gutteklær.

 

Men man vet aldri, om en uke ser dere meg skrive her inne at jeg har kjøpt noe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...