Gå til innhold

Mamma klær i stor str


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter normalt sett med og finne fine bukser/jeans, og værre har det blitt etter at jeg ble gravid. Jeg trenger gravide bukser/jeans i stor str. Før jeg ble gravid brukte jeg bukser av merket Nille regular str 50, kjøpt på zizzi butikken. Jeg er på jakt etter en mamma bukse som er lik den overnevnte buksen fra zizzi.

 

Bukser fra H&m eller lignde passer ikke til meg pga buksen sin vidde på lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Kommer til å få samme problemet snart!

Hvorfor i all verden har de ikke mammaklær i store størrelser også??

 

Eller rettere sagt: Hvor har dem det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

hei,

 

Har samme problem selv. jeg er vanligvis en str 52... høres sikkert litt merkelig ut, men føler meg litt diskriminert mot... Akkurat som vi med litt mer rundt hofte, lår og rumpe ikke får behov for mammabukser??? jeg er nå snart 24 uker på vei og begynner å slite med å få igjen mine egne bukser.

 

Men til deg som er str 50, så vil jeg anbefalle å bestille str 18 fra newlook.com. De koster £16 og det koster ikke mer enn £5.50 og shippe de til norge. Bestiller du en og en så slipper du også toll og moms da det blir under 200kr :) Jeg prøvde de når jeg var i london i Nov og de var akkurat for små til meg så de burde passe deg perfekt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

har lengden som problem... når jeg kjøper bukser generelt ber jeg om den lengste herre buksa i 36 tommer rundt livet de har i butikken... (det er 36x36) mamma klærne i vanlige bukser kan jeg bruke som ei høyvansbukse... problemet da er jo at de ser helt latterlige ut på meg

 

har funne ut at jeg skal snart på snekkerbuksejakt når strikket i knappen ikke funker lenger (tips fra muttern, fest et strikk i øverste knappehull og hekt den over knappen, funker helt topp for meg) skjørt og tights funker bra og.

 

er heller ikke den tynneste flisa, ,men å finne klær i dag er jo umuligt, gamle S/M er jo blitt L nå.... liker ikke motebildet generelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...