Storebror & Lillesøster Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg jobber som hjelpepleier og har et år ekstra permisjon siden jeg ikke får til og jobbe i helgene og kvelder,mannen jobber borte og har ingen turnus og gå etter så må ordne meg med barnevakt og får det ikke til og gå opp,så jeg ser svart på det,trodde jeg bare måtte si opp hvis ikke det var noen mulighet for at de kunne hjelpe meg med mer dagvakter (gjøre om stillinga til bare dager) som jeg tror blir vanskelig,men vet ikke hvor behjelplige de skal være,noen med erfaring? Nå dukka det opp en 10% stilling og den VIL jeg ha,vet flere har søkt på den for å øke stillinga si,men om jeg ønsker og bli omplassert til den går jeg foran de som søker økt stilling??? Jeg har begrunnet det med at jeg kanskje må si opp for at jeg ikke får det til pga mann som bor mye borte og barnevakt problemer,og at det er ei lita stilling som jeg kan få til og gå og heller ta ekstra vakter når mannen er hjemme eller jeg har barnevakt. Så slipper jeg miste jobben i kommunen og må slite for og få meg noe igjen etterhvert når ungene blir større,da har jeg mulighet til og søke meg opp i stilling. Er medlem i fagforbundet,kan de hjelpe meg på noen måte hvilken?? lette på nett men fant ikke ut av noe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå