Gå til innhold

Uproporsjonert kropp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store lår men slanke legger, er normal oventil med ganske flat mage og slanke armer. Dette gir meg så mye komplekser, klarer ikke gå i bukser uten å ha en lang, vid overdel til. Går jeg i bukse og kort overdel ser jeg 5 kg tyngre ut. Av og til må jeg kjøpe 42 i bukser og 38 i topper, lekkert..!

I tillegg har det blitt verre for hvert barn:(

Skulle ønske jeg var liten og nett!

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene!

Mistrives du, er eneste løsning fettsuging, det hjelper ikke å slanke seg.

Been there - done that!

Jeg var 36-42. Ble 36-36/38.

Problemet er at fettet sniker seg på igjen over tid, hvis man ikke lever på vann og salat:P

Så forvent å måtte fettsuge med noen års mellomrom. Nå må jeg snart til pers igjen, er 36-40 og det er 3 år siden fettsugingen.

Skrevet

Prøvd Bailine? Da kan du jo bestemme litt hvor du ønsker å legge på og hva da som går ned mest...

Skrevet

Møter jenter og damer som deg hver eneste dag, og felles for dem alle er at de skjuler seg i tunikaer og ikler seg lange topper som de går og trekker i for å dekke baken.

Til info: Dette ser ikke bra ut! Spesielt tettsittende lange topper bør for all del unngås. Da ser baken mye bredere ut enn den faktisk er.

Det er MYE nettere å fremheve midjen (som jo er mye slankere enn hoftene) med en innsvinget topp som slutter omtrent 1/4-1/3 ned på baken.

Dere har drømmefasongen til ganske mange jenter...utnytt det!

Skrevet

Har ikke prøvd bailaine nei, har hørt om det. Kanskje det er noe:) fettsuging høres litt drastisk ut.

Er det noen som har samme kroppstype som har klart å venne seg til det? Godt mulig jeg blåser opp problemet i mitt eget hode og, andre sier jeg har vrangforestillinger. Men de prøver vel bare å være snille.

Skrevet

Merkelig at man kan legge på seg og ta av seg på de "rette" stedene vel? Høres litt for enkelt ut..

Skrevet

Jeg går med tunikaer, lange topper o.l, men de er IKKE tettsittende:) Foretrekker de som går litt nedpå låret. Prøver å kjøpe ting som er innsvingt i livet, det er vel overkroppen og leggene som er det peneste på meg.

HI

Skrevet

Hei 19:58 her.

Kledde meg likt deg og hadde samme synet på meg selv;)

Hvis du ikke ønsker å gjøre noe drastisk bør du elske deg selv slik du er.

Jeg klarte det bare ikke, derfor måtte jeg gå til kirurg etter mange år med kvaler. Det var ikke et innfall - sånn som f.eks unge silikonpuppejenter som angrer etter noen år.

Og har ikke angret et sekund. Det jeg angrer på, er hvorfor jeg ikke gjorde det mange år før.

Skrevet

Flott at du trives med deg selv nå:) Jeg er bare sjeleglad for at det finnes så mange tunikaer, kjoler o.l der ute, verre før når alle gikk med bukse og vanlig genser hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...