5pp-håper<3 Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Da er forhandler for bidronning gele i boks, og vi kommer meget snart til å ha dette for salg i nettbutikken ) Men jeg lurer på om dere som kunder er interessert i andre produkter som: Weleda (calendula salve) og diverse fra dette merket? Og hvilken andre produkter dere kunne tenkt dere å ha i butikken? Er litt risky å ta inn alt mulig uten å vite om noen ønsker dette, så derfor spør jeg her Sitter stor pris på tilbakemldinger fra dere
ungmortil3 Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er veldig fan av Weleda og handler det masse til minsten. Burts Bees er også er utrolig bra merke som jeg tror det er endel fornøyde brukere av.
5pp-håper<3 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2010 så flott jeg er selv stor tilhenger av dette merket, spesielt calendula salven, da denne er helt super på sår og sårskader da skal jeg ta inn produkter av dette også tuuusen takk for tilbakemelding
5pp-håper<3 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2010 Da er Bidronning gele bestilt og ankommer varelageret neste uke )) har også bestilt inn en del Weleda produkter til mor og barn siden dette var ønsket fra dere som kunder )
3barns-mamma <3 Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 lurer på om tilbudene gjelder fram til kl 00 i dag??
5pp-håper<3 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2010 beklager sent svar, men har ganske så mye å gjøre for tiden. vi har valgt å la tilbudene vare ut 17 oktober weleda produktene er nå kommet inn i butikken
5pp-håper<3 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2010 må bare få skryte litt av siden din varene har jeg mottatt dagen etter bestilling hver gang, og jeg er storfornøyd og lavere priser enn det du har finner jeg rett og slett ikke stå på videre
5pp-håper<3 Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2010 oi, denne havne visst i mitt eget innlegg skulle vært på grundersiden til en annen jaja, alle kan gjøre feil ''flau''
vilhaspire :) Skrevet 25. oktober 2010 #10 Skrevet 25. oktober 2010 hehe:) sånn kan skje til og med den beste jeg må si at jeg er utrolig fornøyd med testene jeg har kjøpt hos deg, og ikke minst leveringstiden hos deg. Aldri mottatt så kjapt hos noen andre nettbutikker før. Ble veldig glad for å se at dere nå har fått inn clearblue også jeg er hvertfall en fast kunde hos deg heretter
Hønan Agda Skrevet 26. oktober 2010 #11 Skrevet 26. oktober 2010 Pinlig da lille spire. Hvor mange nick har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå