Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Min gutt på 2,5 år har de siste månedene bare blitt mer og mer avhengig av smokken sin. Før var det greit å bruke den kun når han var sliten og trøtt og når han sov. Nå SKAL han ha den HELE tiden. Første han spør om når jeg henter han i bgh. Han insisterer på å ha med smokk på vei til bhg. Bruker den jo ikke bhg uten problemer. Prøver jo å nekte han, men da blir han helt rabiat.. så jeg gir meg, gang på gang.. Jeg vil prøve å få han til å kun bruke den på natten frem til han blir 3 år og vi må kutte for godt.. men ANER ikke hvordan jeg skal gå frem... Har prøvd å gjøre avtaler, og selv om han sier seg enig der og da, så blir det ikke sånn når vi virkelig skal gjøre det. Noen som har hatt noen skikkelig smokke barn? Han skal helst ha minst 2 smokker OG kosen samtidig.. til envher tid!
Trollemor75 Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Har du prøvd å klippe hull i smokken? Har hørt rykter om at det skal funke.
Gjest Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Tja.. har jo blitt hull i noen smokker, og da vil han jo ikke ha de mer... Men det er det at han fortsatt skal ha i sengen da.. Prøver å få han til å legge de fra seg i sengen når vi står opp, men da blir han som sagt rabiat igjen.... og orker sjelden sånt tidlig om morgenen... ;-/ Men det er absolutt en ide når vi skal kutte for godt!
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 tja...når du har gitt etter en del ganger så vil han jo protestere kraftig for han vet jo at det nytter. Du får nok enten være bestemt å tåle at han blir rabiat og bråker eller la saken ligge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå