Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Leser av på avstand og er klarsynt, tarotkort, healing osv. Har jobbet med dette i flere år nå, nå tenker jeg ta betalt 100,- pr tjenester. Kan lese av deg og framtiden i klare detaljer osv. Hadde dere betalt 100 kr for dette?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har prøvd dette 2 ganger. Så svaret er vel ja... Men de fleste her inne har tatt feil.. Vet ikke om noen som har hatt rett på noe...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Okei, kan godt prøve meg :-) [email protected] Leser av ikveld :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Ja, syntes det er moro med spåing...hadde glatt betalt 100 kr:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Nei, etter min erfaring tar ikke de som faktisk har ekte evner penger for det. I mine øyne lukter det svidd med en gang noen begynner å skulle sko seg på slikt.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har spådd i alle år gratis, men nå vil jeg ta betalt for det.. Har også behov for litt ekstra penger og anser det som jobb også, men selvsagt hjelper jeg gratis også. Men vil man ha en detaljert lesning, mange spørsmål, healing... Bruker jeg laaang tid og krefter.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er selv "klarsynt" og legger tarotkort.. Jeg kunne ikke drømme om å ta betalt for det! Og kunne heller ikke tenke meg å betale for å la andre spå meg!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #11 Skrevet 5. oktober 2010 Hvis du har behov for ekstra penger får du skaffe deg en skikkelig jobb som alle andre.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #12 Skrevet 5. oktober 2010 Noen av dere klarsynte som kan se hvor jeg har lagt vinterdressene til mine barn? VI er midt i mellom to flyttinger, og jeg har gått gjennom tingene vi ikke har pakket ut, men finner de ikke...;(
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #13 Skrevet 5. oktober 2010 He he, nei langt ifra. Da gir jeg heller pengene til en tigger, de skjuler iallfall ikke at de bare er ute etter pengene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå