Gå til innhold

Blir litt sprø av disse terminlistene som ikke ser heelt ut til å fungere..;P


KmammaK

Anbefalte innlegg

Hadde vært så mye lettere om bim hadde en egen plass hvor det kom opp.. Da hadde det sluppet å blitt ett sånn himla langt opplegg her hvor det alltid blir noe krøll.. :(

Det ser iallefall ut til at vi er mange her inne!:)

Hadde vært utrolig artig å sett feks hvilke sykehus en skal føde på (eller hjemme) og med termin i et system.

men men.. kanskje det kommer en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gitt opp hele terminlista jeg. Har endret terminen min flere ganger, men hver gang en ny liste kommer opp er jeg på den første terminen jeg skrev opp...

 

Ja ja, 4 dager feil på termin er kanskje ikke så farlig:)

 

Enig i at det hadde vært bedre med en liste fra BiM der vi bare poppet opp (om vi godkjenner det i profilen). De fleste oppgir jo termin der uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bim har en terminliste. Hvis du går inn på din egen prfil, så finner du en link til høyre der det står terminliste. =) Står ikke noe om sykehus der, kun nick og termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Aha! Se der ja! Takk!

Det var jeg ikke klar over:) Da trenger en jo ikke den her på forumet...;P! Fant ikke meg selv først, men skjønte at det var fordi jeg ikke hadde huket av på den boksen i profilen min, så nå er jeg på plass! :) Den var jo oversiktlig og grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...