Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Datteren min kom hjem fra brnehagen i dag, med ring på fingeren. Det var en av guttene som hade vært så lenge borte fra henne (5 dager) at han hadde kjøpt gave. Nå er de "sammen". Jeg var i hvertfal mye eldre før jeg fikk noen ring av kjæresten min. Nå får vi se om det holder til over helgen ;-). Søte er de i hvertfal.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 hehehe... søtt Jeg husker da jeg gikk i 1. klasse, og min mor jobbet i barnehage. Jeg gikk til henne hver dag etter skolen, fordi der var en jeg likte så godt av ungene i barnehagen Vi satt og holdt hender og susset, oppe på lekestativet:) Og min bror hadde sin første ferieromanse(med litt småsussing) da han var 4 år
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Min datter ble kjæreste med nabogutten da de var 2,5 år. De "giftet" seg da de var 5.. hehe.. De holdt sammen i tykt og tynt, både i bhg og på skolen. Helt til de var 11 år faktisk !! Så man skal ikke kimse av slikt... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå