Gå til innhold

Hva syntes dere om.... ( navn)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttenavnet Olve? ( uttales Ålve )

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent. Kjenner en som heter det,

Skrevet

Ikke et jeg ville valgt, men jeg kunne nok vent meg til navnet på andre...

 

 

Skrevet

Tok litt tid å venne seg til, men nå synes jeg det er skikkelig tøft! Kjenner tre små gutter som heter det :)

Skrevet

Jeg synest det er tøfft, kan komme av at jeg har en 13 år gammel gutt ved det navnet ;) Han kler navnet sitt veldig godt.

 

Det er ett gammelt norrønt navn, så vidt jeg husker tyder det vern og øl ;)

Skrevet

Tøft:) Fått skikkelig sansen for både det og Olai:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...