☆☆☆ Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Ikke et jeg ville valgt, men jeg kunne nok vent meg til navnet på andre...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Tok litt tid å venne seg til, men nå synes jeg det er skikkelig tøft! Kjenner tre små gutter som heter det
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg synest det er tøfft, kan komme av at jeg har en 13 år gammel gutt ved det navnet Han kler navnet sitt veldig godt. Det er ett gammelt norrønt navn, så vidt jeg husker tyder det vern og øl
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Tøft:) Fått skikkelig sansen for både det og Olai:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå