Snupi27 Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 jeg hentet datteren min i bhg i stad. d ahun kom løpene så jeg hun hadde masse røde prikker i ansiktet sitt. mest i pannen og utover mot ørene og inni ørene.. hun klør eller plages ikke av de. ikke enda hvertfall.. de er helt flate så man kjenner de ikke. noen er "sammenvokste" så de er litt større enn de andre.. jeg snakket med de ansatte og hun ene sa at de ikk var der da de var inne men når de hadde vært ute en stund og skulle spise så så hun prikkene. så de hadde kommet fram på ca 1 time! hun har ikke på resten av kroppen..enda.. noen som har hørt eller sett dette før?? det er ikke vannkopper for de er ikke væskefylte..
veronika_1985 Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 ikke alle får væskefylte blemmer,noen får bare prikker,spesielt barn under 2 år...min yngste på 14 mnd har vannkopper nå,ingen væskefylte blemmer,bare prikker der å...har vært hos legen med han,fikk bekrefta at det var vannkopper...han hverken klør eller er dårlig form
dudarøra Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 i barnehagen der jeg jobber har vi opplevd noe lignende, mange av barna fikk plutselig mange røde prikker i panna og ansiktet, vi ble litt urolige for hva dette kunne være siden det var så mange på en gang (ca 10 stk). vi sjekket med legen og han sa det var helt ufarlig så lenge de ble hvite når man trykket på dem. prikkene ble borte etter noen dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå