fox`y Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 opplevde dere d etter at dere hadde vært på ul å fått beskjed om at alt var bra?? var på ul i dag å fikk se verdens herligste lille skatt,alt så bra ut,men er så redd for å miste. men xxx fingrene for at alt går bra.
Mazza** Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Så det ikke før ul i uke 8 her...da var embryoet stoppet å vokse i uke 6. Du kan senke skuldrene når du har sett hjerteaktivitet, da er det sjelden det går dårlig ettersom jeg har blitt fortalt.
Anine78 Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Hei jeg hadde vært på ul uke 8, da så alt fint ut. Var på Ul igjen uke 12 og da hadde hjertet sluttet å slå. Var et forferdelig skjokk.
gulda Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Fikk ul pga blødninger da jeg var 8 uker på vei, og det viste at fosteret døde da det var ca 7 uker. Denne gangen har jeg også hatt mye blødningen, men to tidlige UL'er har vist liv. Øegen sa at når UL viser liv, så er faren så og si avblåst. Men vet jo at noen opplever å lese likevel. Men det går visst greit i de fleste tilfellene når en har sett liv. Skjønner frykten din. Vanskelig å senke skuldrene. Men mest sannsynlig går dette bra! ) Lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Hivrnnett spørsmål til. dere som har hatt MA, manglet dere noen symptomer på graviditet?? jeg har hatt SA to ganger, de gangene hadde jeg ingen symptomer. Nå er jeg gravid, men har ikke noe særlig ømme pupper, det hadde jeg de gangene det gikk bra
Anine78 Skrevet 6. oktober 2010 #6 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg manglet ihvertfall ikke symptomer. Var kjempe kvalm og kastet opp masse samme dag som UL. Likevel viste den at fosteret hadde vært dødt en god stund
hilde og gutta Skrevet 6. oktober 2010 #7 Skrevet 6. oktober 2010 Hei. jeg har hatt 2 MA er,og den første gangen var jeg på UL i uke 7 og da var den død. Den siste gangen jeg mistet så var jeg på UL i uke 7 og 8 og da levde fosteret. Men når jeg kom på ul i uke 11+2 så var det dødt.De sa at den døde i uke 9 eller 10. Måtte ha en skrapning begge gangene. Legen jeg hadde på sykehuset sa at man aldri kan vite,selv om ser hjerte aktivitet. Det er alltid en sjanse for at det går galt.Det har alle jeg har snakket med sagt. Første gang jeg mistet hadde jeg nesten ingen symtomer,men sist gang hadde jeg masse.Tror det er helt forskjellig fra svangerskap til svangerskap. Sitter nå gravid igjen i uke 26+1 og kjenner liv hver dag.Hadde problemer i begynnelsen men alt har gått bra. Klem!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. oktober 2010 #8 Skrevet 6. oktober 2010 hvordan e svangerskapet ditt denne gang i forhold til de to gangene du mistet da?
isi88 Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg følte nedgang i symptomer rundt uke 10, fikk en dårlig magefølelse på at noe var gale, men alle rundt meg sa at det var normalt at symptomene ble svakere rundt 2.trimester.. UL i uke 12 viste et foster uten hjerteaktivitet Da hadde jeg fått kvalmen m / brekninger tilbake et par dager før, men vet jo ikke om det var graviditetshormonene som gjorde det, eller kroppen's tegn på at noe var gale :/ Var også på UL i uke 8 der alt så bra ut... Er så utrolig trist å miste! Håper jeg blir gravid igjen snart!!
Herkules Skrevet 6. oktober 2010 #10 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er en av de få (etter hva som sies) som faktisk har sett hjerteslag på ul og fått beskjed om at det ser fint ut og likevel mistet. Mistet i 14. uke få timer etter at jeg så hjerte slå på ul. En helt forferdelig opplevelse. Deretter har jeg vært gravid to ganger og fått en gutt og en jente. Ikke under noen av disse svangerskapene har jeg hatt noe særlige gravidsymptomer Håper i alle fall det siste jeg skriver om få symptomer selv ved friske fullbårne babyer kan være med på å berolige
MK73 Skrevet 6. oktober 2010 #11 Skrevet 6. oktober 2010 Første gang var jeg gravid med tvillinger. Ved UL 6+5 banket begge hjertene og alt så fint ut. Ved neste UL ca 11 uker på vei oppdaget vi MA - den ene spiren hadde dødd et par uker tidligere. Den andre var frisk og fin, og var det fortsatt ved neste kontroll et par dager senere. Da jeg var 11+4 begynte jeg å blø litt, dagen etter blødde jeg fortsatt og fikk litt smerter. Da jeg var 11+6 hadde jeg 40 i feber, blødning og smerter, og var på Legevakten - da var det fortsatt liv. Kvelden etter, da jeg var 12+0 kom dessverre spiren vår ut. Hjertet banket i noen minutter før livet ebbet ut. Andre gang jeg var gravid så vi hjerteaksjon 8 uker på vei. Ved neste kontroll, da jeg var litt over 10 uker på vei var det ikke noe hjerteslag å finne, og ny MA ble konstatert. ..men disse opplevelsene er IKKE vanlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå