Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg er nå i uke 33 i morgen og skal til legen på torsdag. Jeg har lyst på ny ultralyd for å se om morkaken har sklidd ned over åpningen eller ikke (den ligger foran på magen). Må jeg betale for den? Det skal ikke være 3d.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Morkaken kan ikke skli noe sted !! Lå den ikke i veien på rutineUL, så ligger den ikke i veien nå...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Spør jordmødrene? Ikke lett å si om det teller som gyldig/medisinsk grunn. Sa de ikke noe på første ul om det? Hvis ikke må vel legen henvise, om han skulle anse det som nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Si fra til legen om dine bekymringer. Og si du ikke får ro. Da henviser han deg nok til ny UL.
Gjest ->>- Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 Det hender de beveger seg oppover etter første ultralyd, men at en morkake som befinner seg foran skal ende nede og dekke åpningen er rimelig usannsynlig. Du kan selvsagt spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå