Gå til innhold

Zassy?


Mamman til Sofia:-)

Anbefalte innlegg

Vi er nå inne i vår 6pp. Hadde en SA 15.juni.

Vi prøver alt, og vet at vi treffer på eggløsning.

 

Klarer du å se hvor lenge vi må vente? evt hva vi får?

 

Har blitt spådd her inne tidligere og da så de graviditet i august i år på meg, det skjedde da ikke..

 

Jeg 290383

Han 030877

 

Håper på svar.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei, har prøvd og se på deg, men får ikke opp noe graviditet i nærmeste fremtid, men vil jo ikke ta håpet fra deg heller så derfor jeg har ventet litt med å svare, kan prøve en gang til litt senere en gang og se om det kommer opp noe nytt da! Kan være jeg bare ikke får opp noe akkurat nå, av og til kommer det klarere senere :) Ønsker deg lykke til, og skriver her i tråden hvis jeg ser noe nytt :)

 

Men fikk for øvrig opp noe nå i okt/nov som virket viktig, stor endring og at du starter på noe nytt, evt fullfører noe, noe av viktig betydning, var litt vanskelig å se hva dette gjelder, kan det være jobb/skole?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Takk for svar :)

 

Jeg har IKM nå på ondag og testet svaakt strek til morgen i dag.

Måtte ta en test da puppene er sååå utrolig vonde.. Like vonde som da jeg var gravid sist(endte i SA)

 

Får du opp noe nå? Om jeg er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi kanskje den "store endringen" kunne være graviditet likevel da, selv om jeg ikke fikk opp de "typiske" kortene. Skal se om jeg rekker å se på deg i kveld eller i morgen igjen :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, venter spent på svar :)

Skal si ifra om testen imorgen tidlig har tydeligere strek :)

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok da har jeg prøvd å sett på deg igjen, det er vanskelig å se deg av en eller annen grunn. Så jeg er fortsatt like usikker. Men har du fått svak strek så er du antagelig gravid, for en strek er vel en strek ettersom jeg har hørt :) Så da er vel en gratulasjon på sin plass? :) Lykke til iallefall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm rart...

Fikk like svak strek i dag så jeg har ikke helt trua nå..

Trodde streken skulle bli sterkere i dag..

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...