Gå til innhold

hva synes dere om Aurora


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker øyeblikkelig på Anne Cath Vestly.

Skrevet

Jeg synes det er et veldig vakkert navn, men jeg hadde vært redd for om det er litt vel moderne akkurat nå.

Skrevet

Nydelig navn, jeg vurderer det selv om jeg får jente. Men som allerede nevnt, er jeg også redd for at det er på vei til å bli litt for poppis navn.

Skrevet

Nydelig nydelig navn...min jente på 5 år heter det..og vet om bare en jente til som heter.. men hun er 14..

Skrevet

Selvfølgelig kan babyen hete det!

Veldig fint navn. vet om to som heter det.

Skrevet

Koselig navn. Babyen kan absolutt hete det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...