Twintipp og himmelblå Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Vi skal reise til Paris i morgen. Har ikke avbestillingsforsikring, kun reise, så får ikke tilbake pengene heller. Betalte over 12 tusen for turen. Har vært smådårlig en stund, men i går brøt det skikkelig ut. Over 40 i feber, og legevakt. Galleblærebetennelse og halsbetennelse, og 3 slag antibiotika. Legen i går ville legge meg inn på sykehuset, men jeg fikk pratet\halveis grint meg vekk fra det, mot at jeg dro på sykehuset og tok nye prøver i dag. Viser prøvene det samme i dag eller verre, skal jeg innlegges i kveld. Er de bedre så slipper jeg innleggelse. I natt var det et helvete, 40 i feber og helt desorientert. Mandlene er hvite og blemmete, og magen gjør periodevis vondt. Men, jeg synes formen er bedre nå i ettermiddag. Er nå feberfri med smertestillende. Har orket å pakke, stryke etc. Så: Hadde dere reist?
Gjest ->>- Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Om legen sa det var greit og jeg følte meg i grei form, ja. Men jeg hadde ikke giddet å slepe meg gørrsjuk rundt i Paris fordi turen var dyr. Er du sikker på dere ikke har avbestillingsforsikring inkludert et sted, da? I standard årsreiseforsikringer bruker det å være med, og i en del kredittkort om turen er bestilt med slikt.
Berta_78 Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Utdyper mitt korte svar: Jeg synes det er nydelig å være syk i utlandet! Tusle litt forsiktig rundt, slange meg i hotellsengen, bestille roomservice og bare slappe av. Hjemme er det 1000 ting som må gjøres og ikke tid til å bare ta det med ro!
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2010 Kjæresten har årsreiseforsikring, men det står i deres vilkår at reisen da må være betalt fra ham. Den ble betalt fra mitt visakort, da det var jeg som bestillte. Jeg har heller ingen program som kunder kan ha gjennom min bank, hvor avb.forsikring er inkludert. Har sjekket fagorganisasjonen etc. også, men kun reiseforsikrng. Har veldig lyst til å reise, og tror antibiotikaen begynner å hjelpe på formen. Håper prøvene viser det samme.
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2010 Berta: Ja, tenkte å ta det easy de to første dagene.. Bare rusle litt rundt, sitte på kafe etc. Skal jo være der i 5 dager, så regne med formen går i kurve oppover i løpet av oppholdet. Har gledet meg såå lenge!
Lemonia Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Så fremt jeg ikke var så dårlig at jeg bare måtte ligge rett ut ville jeg gjort mitt beste for å dra. Du har jo enda til i morgen for å se an formen. Har du allerede blitt bedre siden i går er jo sjansene store for at du føler deg enda bedre når du våkner i morgen. Så jeg ville ventet på prøveresultatene, tatt det med ro i dag og så sett hvordan formen var i morgen. Krysser fingrene for at det blir Paris på deg. :-)
Snuppa! Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Så lenge prøvene i kveld er bedre ville jeg reist. Du må oppdatere om hva dere har vært og sett!! Skal til paris om 1 mnd!
sprudle79 Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Dersom du har vanlig reiseforsikring dekker den vanligvis avbestilling grunnet sykdom. Jeg tror ikke jeg hadde valgt å reise dersom jeg var pjusk. Det er så surt å ikke være i form til å være med på det man har lyst til. Og dersom reiseforsikringen din dekker avbestilling kan dere jo kanskje ta turen en annen gang i stedet?
~sjiraff~ Skrevet 5. oktober 2010 #10 Skrevet 5. oktober 2010 Hadde dere tenkt å dra til PAris uten reiseforsikring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå