Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Mannen min flyttet fra meg etter mange år sammen. Han skulle finne seg selv og finne ut hva han føler for meg. Nå har han kjøpt seg hus og vi skal bo 1 mil fra hverandre, i hvert vårt hus. Vi er ikke sammen, men vi dater litt. Han vil ta det rolig fremover, og se om det er følelser igjen for meg. Jeg er lei meg for dette, men håper jo at det kan bli bra. Hvis det går bra om 1 år så skal jeg flytte inn til han igjen. Hvordan ville dere taklet dette? Noen andre som har slike `forhold`?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Dytter. Ingen som bor hver for seg, men har et slags forhold?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 De færreste ville vel funnet seg i noe slikt. Mannen din vil ha både i pose og sekk. Finn deg en ny.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Et vennepar av meg flyttet fra hverandre, men fortsatte å date og være kjærester. Og nå etter 2 år har de flyttet sammen igjen og har det veldig fint:D
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Vi hadde et avstandsforhold i noen år og det fungerte bra for oss. Men premissene var jo helt annerledes da det ikke på noen måte var ment som en pause i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Stygt redd for pose og sekk ja. Triste greier. Får gi det tid, så får jeg se. Tar han ikke tilbake hvis han ikke mener det.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Han vil vel være fri til å ta med seg ungtøser hjem som han kan humpe på.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg synes at DU skal begynne å smådate andre litt, bare sånn at han får smake litt på om han virkelig vil bli kvitt deg. Synes virkelig ikke du skal sitte og vente på ham i ett år!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg vet om flere som har flyttet fra hverandre av ulike årsaker, tatt en pause og funnet tilbake til hverandre igjen. Noen ganger er det faktsisk nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå