Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Hva skal dere ha? Jeg er helt blank på middagsideer idag..
sillyfilly og Olivia Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Tirsdags nachos! Kjempe godt. En annen ting jeg lager når jeg er i beit for middag er greske kjøttboller. En pose gresk dressing blandes med 400 g kjøttdeig. Stek små kjøttboller server med potetmos og en god saus. Veldig enkelt og veldig godt. Ganske raskt og.
stjertløvetann Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Diverse rester: kylling korma, hjemmelaget pizza, kyllingsuppe med hveteris (?) og selleri, italiensk lammegryte og tomat&pølsepasta. Satser på å grabbe til meg kormaen
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Marinert kalkynbryst med poteter, brokkoli og fløtesaus :-)
TøffiTrynet☠ Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Pølser og spaghetti med tomatsaus! En barnefavoritt her i huset. Men vi voksne liker den vi også! Steker grillpølser i skiver i litt smør i pannen. Koker masse fullkorns-spaghetti, eller annen pasta. Alt etter hva vi har i hus.. Lager tomatsaus ved å smelte smør i en liten kasserolle. Ca. 100 g. Har i to spiseskjeer tomatpure og litt sukker og salt. Har så oppi en kvart l. fløte. Kok opp mens du rører rundt, og la småkoke i et par min. etterpå. Serveres med salat og godt brød! Ikke verdens sunneste middag, kanskje... Men godt, raskt og lettvint på en tirsdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå