Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #1 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg har litt lyst på musikk når jeg skal føde.... Har hørt at det går an enkelte steder og at det er lurt å ha med egen musikk..... MEN...... Jeg er litt sær i musikken jeg slapper best av til har jeg fått høre... Greit nok at Enigma, Enya og Era er fint å slappe av til... Men jeg slapper 10 000 ganger bedre av til Papa Roach! http://www.youtube.com/watch?v=D3wz3SfdMZA dette er 3 eksempler.......... Blir dette akseptert tro? For selv har jeg mine tvil, men veit det er lov å håpe hehe
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #2 Skrevet 5. oktober 2010 Det er du som skal føde, så det er du som bestemmer musikken. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #3 Skrevet 5. oktober 2010 Oooh, goodie! hehehe ;D Tusen takk HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #4 Skrevet 5. oktober 2010 Du kan fint høre på dette når du føder, men det blir på din egen mp3-spiller. Er ikke uvanlig å ha på litt musikk under fødselen i form av radio eller Enigma, Enya og Era som du nevner, men det er lavt i bakgrunnen. Dere skal jo kommunisere og jm skal klare å konsentrere seg også. Selv kunne jeg tenkt meg My Chemical Romance på full styrke for å slappe av, men lot det bli med drømmen.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #5 Skrevet 5. oktober 2010 MCR er genialt det også... Så man hører i egen mp3 eller ipod? enda bedre, da slipper jeg å velge hvilket album jeg skal ha med meg hehehe har alt Papa Roach på ipod'n min HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Du kan sikkert få ha musikk. jeg hadde valgt treningsmusikk fremfor beroligende musikk. Fødslene var jo harde og tøffe, og min stå-på-vilje økte da jeg hadde litt skikkelig rytmisk treningsmusikk.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 Mp3-spiller kan ingen nekte deg, og da kan du jo ha så høyt du vil. Men det som spilles i rommet bør være mer allmen av hensyn til at det faktisk er mennesker der som har en utrolig viktig jobb å gjøre. Jepp, MCR er geniale )
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #8 Skrevet 5. oktober 2010 Hehe, ja det blir jo litt bedre motivasjon da.. Jeg var vel egentlig litt redd dette ble for hardt for de som skal være i samme rom som meg og ta imot baby osv... Vt det ville virke "forstyrrende" for dem... For selv om denne musikken er heaven for meg, kan det jo være helvete for andre.... HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2010 #9 Skrevet 5. oktober 2010 Jepp, men da blir det nok iPod ja.. Hehe, jeg får passe på å ha masse strøm på den OG laderen lett tilgjengellig i tilfelle rottefelle hehehe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå